اهم اخبار

آشنایی با شرکت خمیرمایه و الکل رازی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

کارخانه خمیرمایه و الکل رازی از زمستان سال ۱۳۹۰ محصول خود را با نام تجاری ” ناب مایه” با هدف تامین نیاز داخلی و ارتقاء کیفیت انواع نانهای سنتی، فانتزی و صنعتی در جهت حفظ سلامت جامعه فعالیت خود را آغاز نموده و با عنایت به نیازسنجی، این شرکت برای اولین بار محصول جدیدی با عنوان High Sugar با اقتباس از برندهای پیشرفته دنیا تولید و روانه بازار شد.

ناب مایه
این محصول که از مواد اولیه مقاوم در فشار اٌسمزی بالا تولید شده است جهت استفاده در تولید انواع نان های با مقادیر بالای ۲۵ درصد و روغن بالای ۲۰ درصد مناسب می باشد و سرعت افزایش حجم خمیر در هنگام استفاده از این محصول با خمیرمایه Normal Sugar اختلاف قابل توجهی خواهد داشت.
در خمیرهای با مقادیر بالای شکر و روغن هنگام استفاده از مخمر Normal Sugar ، سرعت بالا آمدن خمیر کاهش قابل ملاحظه ای پیدا می کند که دلیل آن جذب آب توسط شکر و دور کردن آن از مخمر می باشد که این اتفاق (کمبود آب) در مخمر باعث و جلوگیری از رشد آن می شود. فلذا خمیرهای شیرین ، پرنمک و چرب به مخمری نیاز دارند که تحمل فشار اسمزی بالایی داشته باشد چرا که مقدار آب موجود در آن کاهش می یابد.
بنابراین با استفاده از محصول جدید،فوق الاشاره فرایند تخمیر در خمیرهای دارای شکر در شرایط مطـلوب و ایـده آل صــورت می پذیرد .
ضمناً این شرکت به عنوان بزرگترین تولیدکننده توفیقات ذیل را کسب نموده است:
واحد نمونه صنعتی استان خوزستان در سال ۹۱ واحد تولیدی نمونه استانی مهر۹۲ دارای رتبه ۲ در مرکز رتبه بندی ملی ایران دارای نشان استاندارد ملی ایران برای کلیه محصولات واحد منتخب سازمان غذا و داروی خوزستان ۹۵ واحد منتخب اداره استاندارد ملی ایران ۹۵ اخذ گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان اخذ گواهینامه و نشان جهانی حلال برای محصول خمیرمایه اخذ گواهینامه ISO ¬اخذ گواهینامه FDA آمریکا برای هردو محصول

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *