اهم اخبار

آمارانت قهرمان پنجمین دوره مسابقات فوتبال صنعت غذا شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در پنجمین دوره مسابقات فوتبال صنعت غذا تیم آمارات با پیروز ی برابر مهرام به مقام قهرمانی دست یافت و مهرام به به مقام دومی این مسابقات بسنده کرد.

 

به گزارش اگروفودنیوز فینال پنجمین دوره مسابقات فوتبال صنعت غذا (تولید، کیفیت،سلامت) با سوت داور نام آشنای کشور تورج حق وردی بین تیم های مهرام و آمارانت برگزار شد که در این دیدار جذاب و دیدنی تیم آمارانت با بهره بردن از بازیکنان با تجربه که سابقه بازی در تیم ملی را نیز داشتند بر  تیم یکدست مهرام که از مربیگری صادق پور سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی کشور مان سود می برد ، توانست با نتیجه سه بر یک فائق آید.

تیم فوتبال مهرام

 

تیم فوتبال آمارانت

 

در این بازی محمد نوازی در دقیقه ۲۶ ، علی عبادی در دقیقه ۳۷، علی ابوالفتحی در دقیقه ۶۲ برای آمارانت گلزنی کردند و تک گل تیم مهرام را نیز امیر قاسمی در دقیقه ۳۵ برای مهرام به ثمر رساند.

مراسم اختتامیه و اهداء جوایز با حضور بزرگان صنایع غذایی چون دکتر حسینی بنیانگذار انجمن علوم و صنایع غذایی ایران، مهندس خلیلی دبیر کل سابق کانون انجمنهای صنفی صنایع غذایی، مهندس فلاحتی عضو هیئت مدیره انجمن صنایع غذایی ایران، دکتر مهدی کریمی تفرشی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان مواد غذایی، مهندس احمد فتح الهی عضو هیئت مدیره انجمن صنایع غذایی ایران  و همچنین چهره های ورزشی برگزار شد.

 

در این مراسم از تیم های شرکت کننده با اهداء تندیس و لوح تقدیر و از امیرعباس غفوری های اصل به عنوان آقای گل این دوره از مسابقات با ۴ گل زده برای تیم آمارانت نیز تقدیر شد.

گفتنی است این مسابقات توسط پایگاه خبری صنعت غذا (اگروفودنیوز) و با حمایت باشگاه صنایع غذایی آریا به میزبانی شرکت بهنوش برگزار شد.

جدول گلزنان

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *