اهم اخبار

افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه ای گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

با حضور رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور مرکز آموزش فنی و حرفه ای گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، فرهاد سحرخیز عضو هیئت مدیره گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز در این دیدار اظهارداشت: ما از ۴ کیلو هکتار برداشت زعفران می توانیم برداشت را توسعه زیادی بدهیم و این امر با همکاری همه بخش های اجتماع امکانپذیر است.

وی با تاکید بر اینکه ایفای مسیولیت اجتماعی همواره یکی از دغدغه های اصلی گروه سحرخیز بوده است، خاطرنشان کرد: در حوزه مسوولیت های اجتماعی اقدامات زیادی در گروه صورت گرفته و بسیار خرسندیم که با افتتاح مرکز فنی و حرفه ای گروه سحرخیز یک گام دیگر برای اجرای مسوولیت های اجتماعی خود به عنوان یک گروه باسابقه برداشته شده است.

عضو هیأت مدیره گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز داشتن مهارت را یکی از موضوعات ضروری برای اشتغال بهره ورانه دانش آموختگان در حوزه های کشاورزی دانست و بیان کرد: متأسفانه ما شاهد این هستیم که دانش آموختگان کشاورزی با مسائل و مشکلات کار آشنایی زیادی ندارند و برای رفع این معضل نیاز است که مراکز فنی حرفه ای افتتاح و با قدرت فعالیت خود را ادامه دهند تا به توسعه واقعی در بخش کشاورزی دست پیدا کنیم.

علی اوسط هاشمی، ر‌ییس سازمان فنی و حرفه ای کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: همه بخش های جامعه برای توسعه باید همراه با هم گام بردارند. به گونه ای که بخش دولتی و خصوصی باید در این راستا کنار هم بوده و از یکدیگر حمایت کنند.

وی افزود: تأسیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سحرخیز یک اتفاق بسیار مبارک است چراکه این گروه در بین مردم جامعه دارای جایگاه مناسبی است و سازمان فنی و حرفه ای از بخش خصوصی که در مسیر افزایش مهارت گام بردارد با هر چه در توان دارد حمایت می کند.

رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور بیان کرد: امیدوارم به روزی برسیم که مرکز اموزش سحرخیز نه تنها برای شاغلین در این واحد تولیدی فایده داشته باشید بلکه فعالیت های خود را گسترش داده و نتیجه عملی فعالیت این مرکز را در بخش کشاورزی مشاهده کنیم.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *