اهم اخبار

انفجار در کارخانه صنایع غذایی تبرک یک کشته و چند مصدوم برجا گذاشت

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

صبح امروز دیگ بخار در کارخانه تبرک در محور مشهد ـ چناران منفجر شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، متاسفانه در این حادثه یک نفر کشته و تعدادی نیز مصدوم شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران گفت: پس از وقوع انفجار در کارخانه تبرک این شهرستان که منجر به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر شد محل وقوع حادثه پلمب شد.

بخش‌علی بیاتی‌قله‌زو افزود: امروز پس از این انفجار که در کارخانه رب بهاران گلبهار که در جاده اخلمد قرار دارد و زیرمجموعه هلدینگ کارخانجات تبرک به وقوع پیوست معاون دادستان استان، کارشناسان استانداری و رئیس دادگستری شهرستان در محل حادثه حضور یافتند.

وی بیان کرد: براساس اعلام مسئول فنی این کارخانه علت وقوع حادثه کوتاهی کارگران بوده است، بعد از اینکه محصولات را بسته بندی می‎کنند و برای استریلیزه شدن در دیگ بخار قرار می‎دهند متاسفانه درب باز می‎شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران تصریح کرد: براثر این حادثه یک نفر در محل حادثه جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند که اکنون حال عمومی آنها خوب گزارش شده است.

وی افزود: در حال حاضر محل وقوع حادثه پلمب شده و برای شناسایی علت اصلی انفجار فردا کارشناسان فنی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مرکز استان به شهرستان خواهند آمد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران یادآور شد؛ میزان خسارت در حال برآورد است.

در گزارش دیگری به نقل از فرماندار چناران در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و ۱۱ نفر نیز مصدوم شدند.

وی با اشاره به انتقال مصدومان با آمبولانس به بیمارستان چناران، متذکر شد: حال مصدومان نسبتا خوب گزارش شده و پس از درمان سرپایی، از بیمارستان ترخیص شدند.

شهرستان چناران از نظر تعداد واحدهای صنعتی و تعداد ایجاد اشتغال صنعتی در سطح استان جایگاه چهارم و در خصوص میزان سرمایه‌گذاری جایگاه ششم استان بعد از شهرهای مشهد، نیشابور، سبزوار، سرخس و خواف را به خود اختصاص داده است. اکنون ۲۰۸ واحد تولیدی صنعتی در داخل و خارج از شهرک صنعتی در این شهرستان فعال هستند.

توجه :عکس تزئینی و آرشیو است

مرجع:ایسنا، فارس

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *