اهم اخبار

اولین تولیدکننده اختصاصی مکمل های غذایی در ایران

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

صنعت تولید مکمل های غذایی از جمله صنایع نوپا در ایران است که قدمت آن به زحمت به ۲۰ سال می رسد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، داروسازی کارن اولین و یکی از پیشروهای این صنعت است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز و در سال ۱۳۸۶ با ورود به صنعت پخش و پس ازآن در سال ۱۳۹۵  با کسب گواهی GMP و ورود به صنعت فاخر داروسازی، روند روبه پیشرفت خود را علی رقم مشکلات متعدد حفظ کرده است.

داروسازی کارن،  علاوه بر مجوزهای وزارت بهداشت و وزارت صنایع و معادن، گواهینامه هایی نظیر   ISO9001 ،  HACCP، ISO 22000، ISO14001 ،DQS آلمان، GC MARK و HALAL   کرده و محصولات خود را به روزترین تجهیزات موجود در بازار جهانی به تولید می رساند و هم اکنون یکى از پیشرفته ترین و بزرگترین خطوط سافت ژل منطقه را دارا است و شرکت های بسیاری به صورت قراردادی تولید محصولات خود را به کارن می سپارند.

داروسازی و مکمل های غذایی حیاتی کارن با پایبندی به شعار “تعهد به کیفیت” در تمام طول فعالیت خود با در نظر گرفتن نیاز بازار و نتایج حاصل از تحقیقات فعالیت خود را در ۴ گروه محصول زیر ادامه داده و امروزه یکی از خوش نام ترین برندهای مکمل های غذایی و ورزشی در میان پزشکان، متخصصان تغذیه، ورزشکاران و عموم مردم می باشد.

این چهار گروه شامل: داروها، مکمل های تندرستی، مکمل های ورزشی، مکمل های بیمارستانی و فرمولاهای انترال می باشد.

در حال حاضر ۱۳ دارو تولید و  توزیع شده و بیش از ۴۷ دارو در دست تولید در سبد داروهای داروسازی کارن قرار دارد.

مکمل های تندرستی

مکمل های تندرستی کارن با در نظر گرفتن نیازهای مختلف جامعه تولید شده اند. به طور کلی این مکمل ها در چهار گروه مکمل های افزایش وزن، کاهش وزن، ارتقاء دهنده سلامت و مکمل های اختصاصی کودکان طبقه بندی می شوند.

مکمل های بدنسازی و ورزشی

مکمل های ورزشی کارن تحت برند پی ان سی تولید می شوند.

طبقه بندی و تنوع مکمل های ورزشی این برند بی نظیر است و یک ورزشکار با خیالی آسوده و اطمینان کامل می تواند برحسب نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کند. به عنوان مثال این برند دارای ۴ نوع گینر، ۴ نوع مکمل پروتئینی و مجموعه کاملی از اسیدهای آمینه می باشد.

از آنجایی که پی ان سی انتخاب بسیاری از ورزشکاران حرفه ای و ملی پوشان است، داروسازی کارن مکمل های خود را در سال ۲۰۱۴ برای فداراسیون پزشکی ورزشی جهت انجام بررسی های لازم ارسال کرد. نتایج حاصل از بررسی ها نشان می دهد که مکمل های پی ان سی  فاقد ترکیبات آنابولیک غیرمجاز و آلودگی هایی نظیر دی هیدرو اپی آندروسترون، ناندرلون، دی هیدرو تستوسترون، تستوسترون، آندرسترون دیون، متیل تستوسترون، اکسی متولون می باشند و ورزشکاران حرفه ای می توانند از ان ها استفاده نمایند.

این یک رپورتاژ آگهی است.

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *