اهم اخبار

با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ از مدیرعامل داروسازی دانش بنیان باریج اسانس تجلیل شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، به نقل از روابط عمومی داروسازی باریج اسانس جهانگیری ضمن تقدیر از مدیرعامل داروسازی باریج اسانس به عنوان بانوی کارآفرین شایسته کشور، اقتصاد مقاومتی را خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با وجود فشار تحریم‌ها اقتصاد کشور را سرپا نگه داشت، سیاست‌هایی که کارآفرینان سربازان بزرگ آن هستند، ایستادند و نگذاشتند صادرات و واردات متوقف شود.


در این جشنواره ملی که با هدف شناسایی و انتخاب برترین کارآفرینان سراسر کشور و معرفی آنان به عنوان الگوی برتر به آحاد جامعه خصوصا جوانان برگزار شد، مهندس لاله حجازی تنهای بانوی کارآفرین از بین کارآفرینان برتر کشور بود.

اشتغال‌زایی ۱۴۵ نفر در شرکت داروسازی باریج اسانس

کارآفرین داروهای گیاهی کشور گفت: در راستای تاکید رهبر معظم‌ انقلاب بر جهش تولید و اقتصاد مقاومتی تحریم‌های ظالمانه و رکود اقتصادی نه تنها باعث تعدیل نیرو در این شرکت نشد بلکه در دو سال گذشته برای ۱۴۵ نفر در این شرکت دانش بنیان فرصت شغلی ایجاد شد.

لاله حجازی با اشاره به اینکه نیروهای جذب شده با تحصیلات دیپلم تا دکتری تخصصی هستند، افزود: این افراد در واحدهای تحقیق و توسعه، فنی و مهندسی، اداری، مارکتینگ و برندینگ، تولید، بهداشت و ایمنی به کار گرفته شدند.

وی شرکت داروسازی باریج اسانس را اخلاق مدار و انسانیت محور دانست و بیان داشت: هرگاه کارکنان دچار بیماری و یا حادثه ناگواری شوند فرد و خانواده بیمار تا پایان مرحله درمان و بهبود کامل از حمایت‌های مالی و معیشتی این شرکت برخوردار خواهند شد، همچنین کانون خیریه برای حل کردن مشکلات خاص پرسنل نیز وجود دارد.

این فعال دانش بنیان با اشاره به اینکه جذب نیرو در این شرکت به طور پیوسته در طول سال انجام می‌شود، اظهار داشت: افراد جویای کار می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت شرکت داروسازی باریج اسانس، نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا مراحل گزینش آن‌ها انجام شود.

حجازی افرادی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند را عضو خانواده بزرگ شرکت داروسازی باریج اسانس دانست و گفت: این شرکت با هدف ایجاد محیط مناسب کار، رفاه بیشتر و ایجاد انگیزه بین کارکنان، خدمات رفاهی از جمله تاسیس باشگاه ورزشی، کانون خیریه، اهدای بن کارت برای خریدهای با تخفیف و اقساطی و همچنین تسهیلات در قالب وام بدون بهره که به لحاظ تعدد، تنوع و مبلغ در نوع خود کم نظیر است، در نظر گرفته است.

لاله حجازی با بیان اینکه سرانه آموزشی شرکت در سال گذشته برای هر نفر از کارکنان ۳۷ نفر ساعت بوده است افزود: داروسازی باریج اسانس شرکتی دانش محور و دانش بنیان است بنابراین تمام کارکنان در طول سال آموزش‌های تخصصی، عمومی، بدو استخدام و ایمنی را به همراه بازآموزی دوره ای فرا می‌گیرند که این آموزش‌ها کمتر در شرکت‌های دیگر صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت داروسازی باریج اسانس عنوان کرد: با توجه به موقیعت های شغلی مندرج در وبسایت داروسازی باریج اسانس افراد متقاضی واجد شرایط می‌توانند با توجه به مدرک تحصیلی، شرایط ها و مهارت ها رزومه خود را برای این شرکت ارسال کنند تا در صورت تایید هسته گزینش به کارگیری شوند.
داروسازی باریج اسانس پیشتاز در عرصه اشتغال زایی روستایی

مدیرعامل شرکت داروسازی باریج اسانس گفت: از ابتدای تاسیس شرکت تاکنون با توجه به موقعیت جغرافیایی و رسالتی که شرکت داروسازی باریج اسانس در اشتغال‌زایی منطقه دارد، در بخش‌های تولید و مرتبط با آن الزاما جذب افراد از روستاهای اطراف شرکت انجام می‌شود.

به گفته مهندس حجازی ۸۵ درصد از نیروهای شرکت داروسازی باریج اسانس را آقایان و بقیه را بانوان تشکیل می‌دهند و در حوزه‌های کارشناسی و تخصصی جنسیت افراد در جذب و استخدام ملاک قرار داده نشده و هر شخص دارای صلاحیت که مراحل استخدامی را با موفقیت طی کند می‌تواند وارد مجموعه شود و شرکت تبعیضی برای استخدام و جذب نیرو قائل نیست.

مدیرعامل شرکت داروسازی باریج اسانس با تاکید بر اینکه هیچگونه لابی‌گری در بکارگیری کارکنان شرکت داروسازی باریج اسانس وجود ندارد اظهار داشت: در استخدامی‌ها همیشه عدالت سرلوحه کار بوده شایسته ساللاری و نیروها بر اساس توانمندی و تخصص جذب می‌شوند.

در حال حاضر بیش از ۴۵۰ نفر در شرکت داروسازی باریج اسانس اشتغال دارند که حدود ۲۲۰ نفر با تحصیلات لیسانس تا دکتری و بقیه با تحصیلات فوق‌دیپلم و پایین تر در کارخانجات و دفاتر مختلف شرکت در سراسر ایران مشغول به کار هستند.

وی در پایان یادآور شدند در هلدینگ باریج اسانس برای بیش از یک هزار نفر اشتغال‌زایی فراهم شده است.

سرویس خبری: صنعت غذا


در چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور ایران؛ داروسازی باریج اسانس موفق به دریافت تندیس زرین شد

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *