اهم اخبار

در چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور ایران؛ داروسازی باریج اسانس موفق به دریافت تندیس زرین شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

شرکت باریج اسانس توانست در بین هفت شاخص تعیین شده از سوی این جشنواره بالاترین امتیاز را در بین شرکت ها کسب کند و مفتخر به دریافت تندیس زرین شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، به نقل از روابط عمومی داروسازی باریج اسانس این مراسم با حضور دکتر برات قبادیان معاون آموزش،‌ پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با رویکرد ارتقای سطح بهداشت و سلامت در تولیدات و خدمات صنایع سلامت محور کشور در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی برگزار شد.

این جشنواره با هدف شناسایی و تشویق شرکت‌ها و سازمان‌های متعهد به سلامت و معرفی آخرین دستاوردها با حضور ۱۵۶ شرکت برگزار شد که شرکت دانش بنیان باریج اسانس توانست بالاترین نشان و امتیاز را کسب کند و در پایان از ۷۹ شرکت برتر با حضور مسئولین بخش سلامت کشور تقدیر شد.

عنوان برتر شاخص تحقیق، پژوهش و نوآوری به داروسازی باریج اسانس اختصاص یافت.

داروسازی باریج اسانس ضمن دریافت تندیس زرین این جشنواره توانست عنوان واحد برتر شاخص تحقیق، پژوهش و نوآوری در زمینه تولید محصولات سلامت محور را کسب کند.

واحد تحقیق و توسعه باریج اسانس در سال ۱۳۸۰ با هدف ایجاد داروهای تخصصی و تحقیقات پیشرفته در مورد گیاهان دارویی و داروهای گیاهی با تمرکز بر تولید محصول با کیفیت ، احیای طب سنتی و همچنین تاکید بر مصرف گیاهان بومی ایران تاسیس شد.

این واحد طرح های پژوهشی خاص در جهت ایمنی و سلامت محصولات را با واحدهای دانشگاهی و علمی انجام داده و با طرح موضوع از علاقه مندان دعوت به عمل می‌آورد.

از دیگر اهداف این جشنواره پایش، رتبه بندی، اعتبار بخشی، معرفی مجموعه های برتر و سازمان‌های متعهد به امر سلامت، معرفی آخرین دستاوردهای واحد های سلامت محور و ارتقای سطح آگاهی، نگرش و فرهنگ استفاده از محصولات و خدمات سلامت محور بود.

شرکت داروسازی باریج اسانس،‌ تولید کننده داروهای گیاهی و اولین شرکت دانش بنیان دارویی در کشور می باشد. این شرکت در سال ۱۳۷۱ با هدف بهبود و ارتقای سطح سلامت جامعه تاسیس گردید و هم اکنون با بیش از ۱۶۰ داروی گیاهی انسانی، ۱۴ قلم داروی گیاهی دامپزشکی همچنین با تولید انواع نوشیدنی و طعم دهنده‌های غذایی گیاهی پیشرو در این صنعت است.

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *