اهم اخبار

بحران شیرخشک در آمریکا به پایان می‌رسد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

آبوت تولید شیر خشک نوزاد سیمیلاک را در تاسیسات میشیگان دوباره آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از یاهوفایننس؛ آزمایشگاه آبوت تولید شیر خشک نوزاد سیمیلاک خود را در کارخانه در استرجیس، میشیگان که مرکز کمبود شیر خشک در ایالات‌متحده است را از سر گرفته است.

ابوت، بزرگ‌ترین تامین‌کننده شیر خشک در ایالات‌متحده، در ماه فوریه پس از گزارش‌هایی مبنی بر عفونت‌های باکتریایی در نوزادانی که محصولاتی را که منشأ آن‌ها بود، مصرف کرده بودند، سیمیلاک و دیگر محصولات شیر خشک تولید شده در مرکز میشیگان را فراخواند.

طبق داده‌های فدرال از سال ۲۰۲۰، تعطیلی کارخانه و فراخوان بعدی محصول، کمبود عرضه را در کشوری تشدید کرد که در آن کمتر از نیمی از نوزادان تا سه ماه اول خود به طور انحصاری با شیر مادر تغذیه می‌شوند.

ابوت در اوایل ماه گذشته کارخانه میشیگان را برای مدت کوتاهی بازگشایی کرد اما به دلیل خسارت ناشی از باران‌های شدید و سیل مجبور شد پس از حدود دو هفته دوباره آن را تعطیل کند.

ابوت در بیانیه‌ای گفت با ورود سیمیلاک به تولید، حدود ۶ هفته طول می‌کشد تا این محصول به مکان‌های خرده‌فروشی ارسال شود.

این شرکت همچنین گفت که در صورت در دسترس نبودن سیمیلاک، تخفیف‌های ارائه شده بر روی محصولات رقابتی را تا ۳۱ اکتبر برای شرکت‌کنندگان در برنامه دولتی زنان، نوزادان و کودکان، تمدید خواهد کرد.

سرویس خبری: بین الملل

منبع: یاهوفایننس

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *