اهم اخبار

تذکر به وزیر صمت به خاطر افزایش روزانه قیمت مواد غذایی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از وزیر جهاد کشاورزی خواست که در رابطه با ناسیس سازمان خرما برای ساماندهی این محصول در استان های جنوبی اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، غلامحسین کرمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از حضور ریاست جمهوری و دولت انقلابی به استان بوشهر به خصوص سفر به حوزه انتخابیه تنگی و دشتستان و مصوبان خوب آنها تشکر می کنم.

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: درخواست دارم که تاسیس سازمان خرما برای ساماندهی این محصول در استان های جنوبی همانند آنچه که در مورد چای صورت گرفته انجام گیرد. همچنین ساماندهی بازار فروش و صادرات گوجه فرنگی تولیدی خارج از فصل در شهرستان دشتی را مورد توجه قرار دهید.

نماینده مردم دشتی از وزیر بهداشت درخواست کرد که در خصوص تکمیل و تجهیز بیمارستان های خورموج و امام حسین (ع) تمهیدات لازم بیاندیشند.

کرمی همچنین به وزیر صمت در جهت کنترل بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه کالاهای مورد نیاز مردم به ویژه مواد غذایی که روزانه قیمت آنها تغییر می کند، تذکر داد.

وی از وزیر نیرو نیز خواست که جهت ساماندهی حاشیه رودخانه شهرستان دشتی و توجه به مطالبات بحق مردم در این رابطه و تامین فوری آب شرب هر دو شهرستان به خصوص بخش دلوار تنگستان اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده مردم تنگستان در پایان از وزیر راه  و شهرسازی خواست که جهت تکمیل بزرگراه دلوار به دیر و…  جاده های حادثه خیز روستایی دو شهرستان تدابیر لازم را بیاندیشند.

سرویس خبری: مجلس و دولت

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *