اهم اخبار

تقدیر از شرکت صنایع آرد ورامین در ششمین همایش سالانه آرد کشور + تصاویر

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در ششمین همایش سالانه آرد کشور از شرکت نمونه صنایع آرد ورامین تقدیر شد در این همایش از تلاشهای یک عمر حاج آقا سید محمد رضا ضیائیان تقدیر شد و مهند عذرا ملامهدی ، مسئول فنی این کارخانه بعنوان مسئول فنی نمونه انتخاب شد.

 

 

به گزارش اگروفودنیوز ،درششمین همایش سالانه آرد که با حضور مسئولین ، مقامات، انجمن ها و اتحادیه های سراسر کشور برگزار شد از پیشکسوت این صنعت حاج سید محمدرضا ضیائیان ، رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع آرد ورامین به پاس عمری تلاش و خدمت در جهت اعتلای صنعت آرد کشور تقدیر شد . و در بخش ارزیابی مسئولین فنی نیز مهندس عذرا ملامهدی ، مسئول فنی شرکت صنایع آرد ورامین نیز بعنوان مسئول فنی نمونه در صنعت آرد معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

کارخانجات صنایع آرد ورامین دارای دو فاز A  و B  بوده که فاز A در تاریخ ۱۷/۱۲/۱۳۷۲ و فاز B در تاریخ ۲۵/۹/۱۳۸۵ با ماشین آلات ساخت کشور آلمان و سوئیس و با ظرفیت ۱۶۲۰۰۰ تن آرد در سال به بهره برداری رسیده است.

گفتنی است کارخانجات صنایع آرد ورامین در سالهای ۸۶ و ۸۹ بعنوان کارخانه برتر از سوی وزارت صنایع و معادن و اداره نظارت بر مواد غذایی انتخاب شده و همچنین در سال ۱۳۹۰ جایزه علمی دکتر هدایت را دریافت نموده است و توان تولید آرد مطابق با استانداردهای بین المللی برای مصرف کنندگان را دارد.

 

 

 

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *