اهم اخبار

تقدیر سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از دکتر احمد فتح الهی به عنوان کارآفرین برتر

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در راستای توسعه صنایع غذایی کشور در حاشیه بیست و نهمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران از احمد فتح الهی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با اعطای لوحی از تلاش و همت مستمر و صادقانه احمد فتح الهی در راستای توسعه صنایع غذایی کشور تقدیر به عمل آورد.

متن لوح به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر احمد فتح الهی
رئیس هیئت مدیره شرکت سبزی ایران
با درود و احترام،
از اینکه در پرتو الطاف الهی عمری را در کسوت خدمت به جامعه صنعتی به انجام وظیفه ثمربخش پرداخته‌اید، بسی شایسته است به پاس تلاش و همت مستمر و صادقانه شما در راستای توسعه صنایع غذایی میهن عزیزمان، نهایت سپاس و قدردانی خود را به نمایندگی از جانب همه فعالان حوزه علوم و صنایع غذایی کشور و شرکت‌کنندگان در چهارمین کنگره بین المللی و بیست و نهمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران که طی روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار می‌گردد خدمت حضرت‌عالی ابراز داریم.
سالها کوشش شما در کارآفرینی و پیشرفت صنعت غذای ایران، همواره در یادها ماندگار است و اکنون که چندین بهار از عمر گرانمایه خویش را با خدمت صادقانه به پیشرفت دانش و صنعت این مرزوبوم سپری نموده‌اید، امیدواریم در صحت و سلامت بوده و در این گذار ما را از تجربیات ارزنده خویش بهره‌مند سازید.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *