اهم اخبار

تنظیم تفاهم نامه بین وزرای کشاورزی ایران و فرانسه

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print
[heading]نشست مشترک بین وزیر جهاد کشاورزی کشورمان و وزیر جهاد کشاورزی فرانسه در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد و طرفین با تنظیم تفاهم نامه ای در نقش محوری کشاورزی در اقتصاد و امنیت غذایی و همچنین اهمیت همکاری دو جانبه در گسترش روابط کشاورزی و تجاری تاکید کردند. [/heading] به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در این تفاهم نامه محمود حجتی و استفان لوفل با توجه به اولین نشست کمیته مشترک کشاورزی دو کشور در ششمین خرداد ۹۴ و توجه به علاقه و تمایل بخش خصوصی در توسعه همکاری های کشاورزی از تقویت سطح روابط دو طرف استقبال کردند.
در متن تنظیمی طرف فرانسوی ضمن تقدیر از مسئولان کشورمان در حمایت از بازنگری موافقت نامه لیس بون پیشنهاد همکاری دو جانبه در این زمینه را اعلام کرد که مورد پذیرش و استقبال مسئولان کشورمان قرار گرفت.
گفتنی است به دنبال این نشست و مفاد تنظیمی در تفاهم نامه یاد شده معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی و نماینده تام الاختیار شرکت msb با تنظیم تفاهم نامه ای جداگانه انجام همکاری های مشترک را در بخش بهنژادی ویژگی هایی از قبیل زودرسی، تحمل به خشکی، مقاومت به بیماریها و ایجاد گسترش مواد ژنتیکی مورد تائید قرار دادند.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *