اهم اخبار

توجه ویژه برند سن ایچ به حفظ محیط زیست؛ از پاکسازی سواحل و جنگل‌های کشور، تا درخت‌کاری و آموزش کودکان

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

حفاظت از محیط ‌زیست، دغدغه همیشگی فعالان و مدافعان محیط ‌زیست است؛ موضوعی که در سال‌های اخیر، با توجه ‌به افزایش آگاهی از عواقب بی‌توجهی به موضوع حراست از محیط ‌زیست، مورد توجه گروه بزرگ‌تری از جامعه قرار گرفته است و نتیجه این امر، تشکیل گروه‌های حامی در نوارهای ساحلی و همچنین جنگل‌ها و دامنه کوه‌های کشور، برای پاک‌سازی این مناطق از زباله و به ‌ویژه زباله‌های پلاستیکی است.

در کنار حامیان حقیقی محیط‌زیست، این اواخر برخی از برندها نیز با پاک‌سازی سواحل و جنگل‌ها، کاشت درخت در حاشیه شهرها، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی بابت عواقب بی‌توجهی به حفظ محیط‌زیست و… وارد حوزه حمایت از این حریم، به ‌عنوان مسئولیت اجتماعی شده‌اند.

نمونه بارز این برندها، سن ایچ است که پاک‌سازی سواحل شمالی کشور، در استان‌های گیلان و مازندران، یکی از فعالیت‌های زیست ‌محیطی است که انجام داده است. شنیده‌ها حاکی از این است که شروع فعالیت پاک‌سازی سواحل شمالی کشور در استان گیلان از زیباکنار، گیسوم، انزلی، چمخاله، کلاچای، حاجی بکنده و رودسر آغاز و در استان مازندران در شهرهای رامسر، عباس‌آباد، نوشهر، نمک‌آبرود و… ادامه یافته است. همچنین پاک‌سازی جنگل‌های سه هزار و سی‌سنگان، از دیگر اقدامات سن ایچ در کسوت یک برند حامی محیط ‌زیست بوده است. گویا شرکت عالیفرد، پاک‌سازی سواحل و جنگل‌های سایر نقاط کشور را نیز در برنامه دارد.

در کنار اینها، با توجه‌ به اهمیت حفظ محیط‌زیست، سن ایچ کمپین‌هایی چون درخت‌کاری، آموزش کودکان در مدارس برای پاک‌سازی و حفظ محیط‌زیست و… اجرا کرده است. به ‌عنوان ‌مثال آموزش کاشت گیاه در پاکت‌های آبمیوه سن‌ ایچ، چگونگی بازیافت پاکت‌های آبمیوه به کودکان و انتشار ویدئوهای آموزشی با رویکرد حفظ محیط‌زیست، از فعالیت‌های شرکت عالیفرد در این زمینه بوده است.

امید است برندهای مطرح در سراسر کشور، با توجه ‌به اهمیت موضوع حفظ محیط‌زیست، ورود به این حوزه، در نقش حامی را آغاز کنند و هر روز شاهد ایرانی زیباتر باشیم.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *