اهم اخبار

جزئیات همکاری وزارت جهاد کشاورزی و اتاق اصناف برای تامین کالا و نظارت بر بازار

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دبیرکل اتاق اصناف ایران با بیان اینکه دستورالعمل اجرایی تفاهمنامه همکاری وزارت جهاد کشاورزی و اتاق اصناف تدوین می‌شود، گفت: قرار است تمام اتاق‌های اصناف سراسر کشور در قالب معرفی مباشرین صنفی در بخش تامین کالا به جهاد کشاورزی کمک کنند و این مباشرین کالا را به صورت عمده بگیرند و در سطح خرده فروشی توزیع کنند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا، محمود بنانژاد در نشست بررسی راهکارهای اجرایی تفاهمنامه همکاری وزارت جهاد کشاورزی و اتاق اصناف ایران، گفت: پیرو تفاهمنامه‌ای که میان وزارت جهاد کشاورزی و اتاق اصناف ایران منعقد شد، قرار بر این شد تا از ظرفیت شبکه توزیع حوزه اصناف برای توزیع اقلام و کالاهای اساسی استفاده شود. بر این اساس جهاد کشاورزی در بخش تامین و توزیع کالاهای اساسی در شبکه صنفی و اتاق اصناف ایران هم در بخش توزیع در سطح خرده فروشی‌ها برای مصرف کنندگان تقبل مسئولیت کردند.

وی افزود: این جلسه به منظور تدوین دستورالعمل اجرایی این تفاهمنامه تشکیل شده و تلاش کردیم بر اساس اهدافی که در تفاهمنامه قید شده، این دستورالعمل اجرایی را تدوین کنیم تا در ادامه با برگزاری جلسه‌ای سراسری به صورت ویدئو کنفرانس با مشارکت روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها و روسای اتاق‌های اصناف مراکز استان‌ها، این دستورالعمل تدوین شده را ابلاغ و اجرایی کنیم.

دبیرکل اتاق اصناف ایران تاکید کرد: قرار است تمام اتاق‌های اصناف سراسر کشور در قالب معرفی مباشرین صنفی در بخش تامین کالا به جهاد کشاورزی کمک کنند. مباشرینی که کالا را به صورت عمده بگیرند و در سطح خرده فروشی توزیع کنند. همچنین قرار شد در سطح نظارت بر سطح خرده فروشی‌ها نیز بازرسان اتاق‌های اصناف با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های دیگر مانند بسیج و تعزیرات به جهاد کشاورزی کمک کنند.

سرویس خبری: کشاورزی

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *