اهم اخبار

دستور هفتگی مجلس؛ وزیر کشاورزی برای پاسخ به سوالات نمایندگان به مجلس می‌رود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان برای تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها و پاسخ وزیر جهاد کشاورزی به سوالات نمایندگان در دستور کار هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش ایسنا، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی هفته آینده بعد از تعطیلی دو هفته‌ای جهت سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، برگزار می‌شود.

بررسی ایرادات شورای نگهبان در دو لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان و همچنین عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در موسسه بین‌المللی تحلیل سامانه‌های کاربردی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین نمایندگان ایرادات شورای نگهبان در چند طرح و لایحه را مورد بررسی قرار می‌دهند که شامل طرح حمایت از تاسیس و تقویت موسسات و مراکز آموزش عالی غیردولتی، طرح یک فوریتی اصلاح ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری، طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی و طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر حوزه محیط زیست است.

وزیر جهاد کشاورزی نیز در روز چهارشنبه هفته آینده برای پاسخ به سوال علی خضریان نماینده مردم تهران و تعداد دیگری از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کند.

انتخابات نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها و بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان در مورد تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها نیز در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

سرویس خبری: مجلس و دولت

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *