اهم اخبار

دلیل آتش سوزی امروز کارخانه صنایع غذایی طبیعت

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

روابط عمومی مجموعه صنعت غذایی طبیعت از وقوع آتش سوزی گسترده دراین مجموعه خبرداد و گفت: آتش سوزی از بامداد امروز شروع و منجر به بروز خسارت سنگین به بخش تولید و بسته بندی چای و همینطور بسته بندی روغن و انبارهای این مجموعه شده است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا؛ کارشناس روابط عمومی مجموعه طبیعت در این باره اظهار کرد: به دلیل بادخیز بودن منطقه، مهار آتش هنوز انجام نشده و تقریبا همه قسمتهایی که دچار حریق شده بود، از بین رفته است.

به گفته وی، تنها بخش در امان مانده از این آتش سوزی، بخش تصفیه روغن و پالایش مجموعه است که با فاصله‌ای مطلوب از محل بروز حادثه قرار دارد.

این مسئول روابط عمومی شرکت طبیعت ضمن اعلام این خبر که خوشبختانه از کارگران و کارکنان مجموعه کسی آسیب ندیده است، در رابطه با علت بروز آتش سوزی گفت: یکی از مسئولان فرمانداری علت بروز حادثه را اخلال در اتصالات برقی مجموعه عنوان کرده است ولی هنوز آتش مهار نشده و بررسی علت بروز حادثه وابسته به کنترل آتش و آغاز تحقیقات است. هنوز نمی‌توان به قطعیت درباره علت بروز حادثه اعلام نظر کرد.

وی در پایان گفت: مجموعه طبیعت برای حدود ۳۰۰۰ نفر ایجاد اشتغال کرده و انتظار ما از مسئولان این است که در این واقعه هولناک و خسارت های گسترده در کنار گروه صنعتی طبیعت باشند و حمایت های فوری از این مجموعه را در دستور کار قرار دهند تا دست کم اشتغالی که به زحمت در این منطقه ایجاد شده بود، پایدار بماند و مجموعه به سرعت به چرخه تولید بازگردد.


خبر مرتبط: ویدئو / آتش‌سوزی گسترده در کارخانه طبیعت


سرویس خبری: صنعت غذا

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *