اهم اخبار

دولت از کشاورزان حمایت کند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدات محصولات کشاورزی گفت که دولت خرید تضمینی و حمایت از کشاورزان را در برنامه خود قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی با تقدیر از حضور پرافتخار ۴ تیم فوتبال و نماینده کشورمان در بازی های آسیایی و با آرزوی پیروزی های بیشتر برای همه آن ها به ویژه تیم تراکتور، یاد و خاطره سردار حجازی یار حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

میرتاج الدینی در تذکری به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت معدن و تجارت، گفت: حمایت از تولید کشاورزان باید به صورت همه جانبه باشد، باید کود و نهاده های دامی موردنیاز  تامین شده و مدیریت لازم برای بازار و اعمال سیاست های حمایتی در پشتیبانی از محصولات کشاورزی باشد. گاهی تولید محصولات کشاورزی بیش از نیاز داخلی است و تولیدات در دست کشاورزان زحمتکش باقی می ماند بنابراین دولت باید خرید تضمینی و حمایت از کشاورزان را در برنامه خود قرار دهد.

وی در پایان گفت که گندم یک کالای استراتژیک برای کشور است، خرید تضمینی با نرخ عادلانه و منصفانه موجب پایداری در خودکفایی گندم در کشور می شود، دولتمردان به جای خرید گندم خارجی و واردات آن با ارز ترجیحی این مبلغ را به خرید گندم به صورت تضمینی از کشاورزان تخصیص دهند.

سرویس خبری: مجلس و دولت

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *