اهم اخبار

دومین نمایشگاه زندگی سالم برگزار می‌گردد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دومین نمایشگاه زندگی سالم از ۸ الی ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۲، با همکاری گروه رسانه‌ای آتا و انجمن ارگانیک ایران برپا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، میلاد بهادری، مدیرعامل گروه رسانه‌ای آتا و دبیر دومین نمایشگاه زندگی سالم (هلثی لایف)، با اشاره به اهمیت این رویداد گفت: برگزاری رویدادهای سلامت محور در دنیا، در شناخت و معرفی انواع غذاهای سالم وارگانیک تاثیر بسزایی داشته و توانسته در کاهش آمار خطرات و مرگ و میرهای ناشی از رژیم غذایی ناسالم موثر باشد.

وی با اشاره به برگزاری موفق اولین نمایشگاه زندگی سالم افزود: برگزاری نمایشگاه زندگی سالم در سال گذشته توانست با فرهنگسازی مصرف و معرفی محصولات غذایی ارگانیک، سلامت محور، وگان و رژیمی، توجه مخاطبان عمومی و تخصصی را به خود جلب کند و طی سه روز میزبان بیش از ۲۰ هزار نفر بازدیدکننده باشد.

دبیر اجرایی برگزاری نمایشگاه زندگی سالم همچنین از همکاری و حضور قوی انجمن ارگانیک در کنار سایر سازمان ها و انجمن های مرتبط خبر داد و افزود: در برگزاری نمایشگاه تخصصی زندگی سالم، انجمن ارگانیک تلاش می‌کند بستر مناسبی را برای حضور حداکثری اعضای انجمن فراهم کند.

در همین خصوص شرکت ها و واحدهای متقاضی جهت حضور در این نمایشگاه می توانند با مراجعه به https://ataainfo.com/health و یا تماس با ستاد اجرایی، نسبت به رزرو غرفه اقدام نمایند.
تلفن تماس دبیرخانه: ۰۲۱۸۸۵۳۷۳۵۹

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *