اهم اخبار

رئیس سازمان دامپزشکی از برخورد با ۱۰۵۷ خودروی غیرمجاز عرضه کننده فرآورده های دامی خبر داد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: در طرح نظارت بهداشتی نوروز با ۱۰۵۷ دستگاه خودرو غیرمجاز عرضه کننده فرآورده‌های خام دامی برخورد قانونی شد.

به گزارش صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در نامه‌ای به کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: سازمان دامپزشکی در راستای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام تعطیلات نوروزی، در اقصی نقاط کشور با برنامه ریزی و بسیج کلیه نیروهای کارشناسی مشتمل بر ۴۷ هزار و ۷۳۵ نفر-کارشناس در قالب یک هزار و ۸۵۲ اکیپ-روز نظارتی و ۲۵ هزار و ۹۳۷ اکیپ-روز بازرسی ویژه کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده‌های خام دامی از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ بر تولید و عرضه فرآورده خام دامی مصرفی شهروندان نظارت کردند.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح مذکور از ۱۲۳ هزار و ۶۳۲ مرکز تولید، کشتار، فرآوری و عرضه فرآورده‌های خام دامی، ۱۵۶ هزار و ۱۷۰ مورد بازدید و میزان ۶۶۲ هزار و ۲۴۹ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی غیر قابل مصرف و ناسالم توقیف و با معرفی ۹۲۷ واحد متخلف به مراجع قضائی، نسبت به تعطیلی ۴۸۲ واحد اقدام شده است. ضمناً با ۱۰۵۷ دستگاه خودروی غیزمجاز عرضه کننده فرآورده‌های خام دامی در ایام یادشده برخورد قانونی شده است.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *