اهم اخبار

رئیس سازمان شیلات ایران: نیاز کشور تولید ۵۰۰ میلیون قطعه تخم چشم‌زده قزل‌آلا است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

حسینی گفت: در بحث تخم چشم زده قزل‌آلا نیاز به ۵۰۰ میلیون قطعه داریم ولی در حال حاضر ۳۶۰ میلیون قطعه تولید می‌کنیم و امیدواریم با آمدن این مجموعه‌ها تأمین نهاده اصلی تخم چشم زده در ماهی قزل‌آلا به یک جهش تولید برسیم.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا؛ سید حسین حسینی در جلسه بررسی پروژه‌های آبزی‌پروری گروه اقتصادی کوثر در سلسله اظهار کرد: در سفر استانی که به لرستان داشتیم جلسه خوبی برای حل مشکل مجتمع‌های مهم آبزی‌پروری کوثر داشتیم که امیدواریم با رفع موانعی که برای فعال‌سازی این مجتمع‌های نیمه‌تعطیل و تعطیل ایجاد شده بتوانیم برای زنجیره تولید آبزیان به ویژه قزل‌آلا کاری انجام دهیم.

وی ادامه داد: در بحث تخم چشم زده نیاز به ۵۰۰ میلیون قطعه داریم ولی در حال حاضر ۳۶۰ میلیون قطعه تولید می‌کنیم و امیدواریم با آمدن این مجموعه‌ها تأمین نهاده اصلی تخم چشم زده در ماهی قزل‌آلا به یک جهش تولید برسیم و گام مؤثری برای تحقق رسالتی که برای تأمین پروتئین آبزیان در سفره مردم داریم با فعال شدن این مجموعه‌های مهم برداریم.

حسینی بیان کرد: در این جلسه چندین پیشنهاد داده شد که مسئولان اکسیر کوثر آن‌ها را بررسی کرده و ما نیز در خدمت آن‌ها باشیم و مجموعه استانداری نیز کار تأمین مالی را انجام دهد.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *