اهم اخبار

رئیس سازمان غذا و دارو خبرداد؛ تشدید برخوردها با متخلفان درج تاریخ تولید جعلی محصولات خوراکی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس سازمان غذا و دارو از تشدید برخورد با متخلفان درج تاریخ تولید جعلی محصولات خوراکی در کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از سازمان غذا و دارو ، رسول دیناروند هر چند اظهار کرد که تاریخ تولید جعلی محصولات غذایی در برخی موارد ناشی از خطای غیر عمدی و چاپ اشتباهی است؛ اما گاهی نیز این امر ناشی از یک تخلف عمدی است که در این صورت متخلفان به مراجع قضائی، معرفی می شوند.
رئیس سازمان غذا و دارو افزود: برای نظارت دقیق تر و بهتر بر محصولات غذایی به نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی توجه و آنها را پیگیری می کنیم که در این زمینه با اعضای کمیسیون کشاورزی و بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، ارتباط دائمی داریم.
وی خاطرنشان کرد: در دنیای امروز، تخلفاتی مانند درج تاریخ تولید جعلی محصولات غذایی، فوری و بلافاصله، شناسایی می شود.
رئیس سازمان غذا و دارو، نظارت های مردمی در این زمینه را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: طی هفته های اخیر، این مردم بودند که با عکس گرفتن از تاریخ تولید جعلی روی محصولات خوراکی و قرار دادن آن در شبکه های اجتماعی موجب شناسایی سریع آنها شدند.
دیناروند تاکید کرد: مردم می توانند هرگونه شکایت در زمینه محصولات غذایی، دارویی و بهداشتی را به سامانه پاسخگوی غذا و دارو با شماره ۱۴۹۰ اطلاع دهند.
این مقام مسئول در سازمان غذا و دارو افزود: تماس های مردمی با این سامانه در تعطیلات نوروز، ۲ برابر شده و به ۲ تا سه هزار مورد تماس در روز رسیده است.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *