اهم اخبار

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان: رفع مشکل اسناد ارزی ۴ کشتی نهاده‌ دامی در بندر امام/ کشتی‌ها پهلو گرفتند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

حمید بدوی از حل مشکل اسناد ارزی ۴ کشتی حامل نهاده‌های دامی خبر داد و گفت: این کشتی‌ها در بندر امام پهلوگیری کرده و در حال تخلیه و بارگیری هستند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا؛ حمید بدوی اظهار کرد: از حدود یک ماه گذشته ۷ کشتی حامل نهاده‌های دامی در لنگرگاه بندرامام خمینی به دلیل مشکلات اسناد ارزی امکان پهلوگیری، تخلیه و بارگیری نداشتند.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش‌های انجام‌شده و تامین ارز موردنیاز، مشکلات اسناد ارزی مربوط به ۴ فروند کشتی از این ۷ فروند حل شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: اکنون این کشتی‌های حامل نهاده‌های دامی ذرت و کنجاله در بندر امام پهلوگیری کرده و در حال تخلیه و بارگیری هستند.

بدوی ادامه داد: این ۴ کشتی حامل بیش از ۲۷۰ هزار تن انواع نهاده‌های دامی هستند که از سوی شرکت پشتیبانی امور دام خریداری و به منظور تامین نیاز کشور وارد شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: به زودی مشکلات اسناد ارزی ۳ کشتی دیگر باقی مانده در لنگرگاه بندر امام (ره) نیز حل خواهد شد تا این کشتی‌ها نیز بتوانند در اسکله پهلوگیری کرده و نسبت به تخلیه و بارگیری آن‌ها اقدام شود.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *