اهم اخبار

ضرورت ایجاد زمینه اشتغال برای فارغ‌التحصیلان کشاورزی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه اشتغال در بخش کشاورزی، گفت: در کنار این موضوع تولید نیز افزایش می‌یابد، از این‌رو باید در بخش کشاورزی محدودیت‌ها را کنار گذاشته و برای صدور مجوزهای لازم شرایط را برای سرمایه‌گذاری تسهیل کنیم.

به گزارش ایسنا، «اکبر فتحی» در جلسه کارگروه تولیدات دامی با بیان این مطلب اظهار کرد: همه کارگروه‌ها باید برنامه‌های خود را به صورت کمی ارائه کنند، کجا هستیم و به کجا خواهیم رسید.

وی گفت: تسهیل امور بهره‌برداران باید هدف جدی و اولویت اصلی ما باشد، تا آنجا که ممکن است امور دولتی را به بخش خصوصی واگذار کرد، باید این موضوع با برنامه انجام شود.

فتحی ادامه داد: باید برای برطرف کردن مشکلات مردم و تولیدکنندگان بخش کشاورزی، برنامه‌ریزی اصولی با تعیین هدف ارائه داده  و نسبت به نظارت و ارزشیابی در طول اجرای برنامه اقدام کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی  آذربایجان‌شرقی، یادآور شد: ضروری است سازمان تعاون روستایی استان، تشکل‌های مجاز و غیرمجاز را ساماندهی کند تا بهره‌برداران بخش کشاورزی با هماهنگی لازم به تولید و هدفشان برسند، باید هیئت مدیره تشکل‌ها  جزو تولیدکننده باشند تا به مسائل بخش آگاهی کامل داشته باشند.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *