اهم اخبار

عضو کمیسیون کشاورزی: تلاش می‌کنیم خواسته‌های کشاورزان را در برنامه ششم بگنجانیم

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از کم‌توجهی به بخش کشاورزی در برنامه ششم توسعه گفت: تلاش می‌کنیم خواسته‌های کشاورزان را در برنامه ششم بگنجانیم.

جواد کاظم‌نسب در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: متاسفانه به بخش کشاورزی در لایحه برنامه ششم توسعه کم‌لطفی شده است. ما در کمیسیون کشاورزی جلسات زیادی در این مورد داشتیم تا خواسته‌های کشاورزان را بررسی و جهت تصحیح لایحه تقدیم دولت کنیم.

او درباره نظر دولت در رابطه با اعمال تغییراتی در لایحه برنامه هم توضیح داد: ما صحبت کردیم و موافقت کرده‌اند. البته باید توجه کنیم که کمیسیون کشاورزی، یک کمیسیون تخصصی است و ما بر اساس تخصصی که داریم، لایحه ششم را بررسی می‌کنیم؛‌ اطلاعات ما هم از نظر علمی و تجربی کافی است و می‌توانیم دستورات لازم را در جهت توسعه کشاورزی و رفاه حال کشاورزان به دولت بدهیم. دولت نمی‌تواند هر چیزی را که بخواهد به کمیسیون کشاورزی یا مجلس تحمیل کند.

کاظم‌نسب تاکید کرد: ما با آنها صحبت کردیم و قرار شد بررسی کنیم و هر چیزی که باعث می‌شود کشاورزی جمهوری اسلامی رشد کند را در برنامه قرار دهیم.

او با بیان‌ این‌که “تغییرات لایحه ششم با نظر کمیسیون اعمال می‌شود”،‌ گفت:‌ ما با وزیر و مسئولین صحبت کردیم و نشست‌های خوبی داشتیم و قرار شد چیزی که به نفع کشاورزان باشد اعمال شود.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *