اهم اخبار

غذای سنتی ایرانی در پربیننده‌ترین شبکه تلویزیونی روسیه

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در این برنامه که با هماهنگی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه ضبط شد، یکی از سرآشپزان ایرانی در استودیوی ضبط برنامه حاضر شد و آماده‌سازی غذای ایرانی را به بینندگان و تماشاگران در استودیو آموزش داد. این برنامه، ۱۴ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۳ آذر ۱۴۰۲) از کانال یک تلویزیون در سراسر روسیه و کشور‌های حوزه مشترک‌المنافع پخش خواهد شد.

غذای سنتی ایرانی با هماهنگی رایزنی فرهنگی ایران در فدراسیون روسیه، با حضور یک سرآشپز ایرانی در برنامه صبحگاهی «کانال یک» به عنوان پربیننده‌ترین شبکه تلویزیونی روسیه معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بخشی از برنامه صبحگاهی «کانال یک» به عنوان پربیننده‌ترین شبکه تلویزیونی روسیه با عنوان «سالم زندگی کن» که در شمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی است، به معرفی سفره ایرانی و غذای سنتی با حضور یک سرآشپز ایرانی اختصاص یافت.

در این برنامه که با هماهنگی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه ضبط شد، یکی از سرآشپزان ایرانی در استودیوی ضبط برنامه حاضر شد و آماده‌سازی غذای ایرانی را به بینندگان و تماشاگران در استودیو آموزش داد.

همچینن، پزشکان حاضر در این برنامه ۲۰ دقیقه‌ای، توضیحاتی درباره فواید غذا، ویتامین‌ها و کالری آن ارائه دادند.

این برنامه، ۱۴ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۳ آذر ۱۴۰۲) از کانال یک تلویزیون در سراسر روسیه و کشورهای حوزه مشترک‌المنافع پخش خواهد شد.

آشنایی با برنامه صبحگاهی «سالم زندگی کن»

برنامه صبحگاهی «سالم زندگی کن» که از سال ۲۰۱۰ در این تلویزیون به مخاطبان ارائه می‌شود؛ توسط النا مالیشوا پزشک و استاد دانشگاه، به عنوان وارث برنامه‌ای به همین نام در زمان شوروی که یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیون روسیه است، کارگردانی و اجرا می‌شود.

«سلامت» محور محتوایی این برنامه است که در قالب یک مجله تلویزیونی گفت و گو به زندگی سالم، غذای سلامت، بیماری‌ها و راه‌های درمان آنها پرداخته و تیم پزشکان، مالیشوا را همراهی می‌کنند.

«کانال یک» شبکه تلویزیونی اصلی حوزه فدرال در تمام روسیه است. پخش شبانه‌روزی این شبکه از مسکو مرکز تلویزیون استانکینو در خارج از این کشور نیز قابل دریافت است. این کانال تلویزیونی که دارای بیشترین تماشاگر از جمعیت روسیه (۹۸درصد) است، دارای بخش‌های مختلف خبری، اجتماعی و فرهنگی است. ۸۲ درصد از جمعیت روسیه این کانال را به عنوان منبع دریافت اخبار بر منابع دیگر ترجیح می‌دهند.

سرویس خبری: آشپزی و گردشگری غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *