اهم اخبار

غنچه برند محبوب شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

غنچه تندیس زرین برند محبوب را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، در نهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان که به همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برگزار شد، غنچه به عنوان برند برتر روغن نباتی در کشور انتخاب گردید.

بر اساس این گزارش، شرکت کشت و صنعت شمال و برند غنچه با نزدیک به نیم قرن سابقه، انواع روغن های گیاهی مایع و نیمه جامد باکیفیت را با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و در بسته‌بندی ها و ظرفیت های متنوع، تولید کرده و در اختیار خانواده های ایرانی قرار داده است.

غنچه با هدف ارائه با کیفیت ترین و سالم ترین محصولات، ضمن دریافت گواهی نامه ها و استانداردهای بین المللی حوزه سلامت، زنجیره تامین روغن خوراکی را به صورت کامل از مزرعه تا سفره ایجاد کرده است.

لازم به ذکر است صنایع غذایی مدلل و شرکت زراعت گلاره کلهر طی دو سال اخیر در سطح حدود بیست هزار هکتار در ۵ استان به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است و ماحصل حضور مدلل در عرصه کشت قراردادی، ثبت یک رقم بذر آفتابگردان، ایجاد مراکز تحقیقاتی سویا در شمال و جنوب کشور و تولید بذر گلرنگ در سطح یکصد هکتار، افزایش بیست و پنج درصدی عملکرد کلزا در سطح دو استان ایلام و خوزستان و … بوده است.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *