اهم اخبار

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی: آغاز برداشت نیشکر در خوزستان/ بیش از ۶ میلیون تن نیشکر برداشت می‌شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

عبدعلی ناصری از آغاز بزرگترین عملیات متمرکز برداشت در بخش کشاورزی کشور در خوزستان خبر داد و گفت: برداشت نیشکر در واحدهای نیشکری استان آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا؛ عبدعلی ناصری با اشاره به آغاز عملیات برداشت نیشکر در واحدهای نیشکری خوزستان اظهار کرد: عملیات برداشت نیشکر در ۷ واحد نیشکری استان آغاز شده است و در واحد نیشکر هفت تپه نیز از روزهای آینده عملیات برداشت آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه برداشت نیشکر در خوزستان تا اواسط فروردین ماه سال آینده ادامه دارد، افزود: عملیات برداشت نیشکر، بزرگترین عملیات متمرکز برداشت در بخش کشاورزی کشور است که ۱۰۰ درصد به شکل مکانیزه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: پیش ‌بینی می‌کنیم امسال بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تن نیشکر از مزارع واحدهای هشتگانه نیشکری در استان برداشت شود.

ناصری در خصوص پیش بینی تولید شکر عنوان کرد: با این میزان برداشت، تولید شکر نسبت به سال گذشته افزایشی ۵۰ درصدی خواهد داشت و به بیش از ۷۰۰ هزار تن خواهد رسید.

وی بیان کرد: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با تولید بیش از ۵۰ درصد شکر مورد نیاز کشور، از ظرفیت بالایی در تولید شکر برای رساندن کشور به خودکفایی در این محصول راهبردی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در خصوص برداشت نیشکر در کشت و صنعت هفت تپه عنوان کرد: در سال زراعی جاری پیش‌بینی می‌کنیم بیش از ۸۰۰ هزار تن نیشکر از مزارع این شرکت برداشت شود و امیدواریم با توجه به این میزان برداشت بتوانیم به رکورد تولید ۸۰ هزار تن شکر دست پیدا کنیم که افزایش بیش از ۲۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته خواهد داشت.

سرویس خبری: کشاورزی

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *