اهم اخبار

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خبر داد: توزیع گسترده بذر بوجاری توسط شرکت خدمات حمایتی به کشاورزان

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سراسر کشور دارای ۶۶ دستگاه به‌روز و پیشرفته بوجاری است که با ظرفیت قابل توجه ۲۷۰ تن در ساعت می‌تواند انواع بذور زراعی را بوجاری کرده در اختیار کشاورزان قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، به نقل از ایرنا؛ از شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، «حمید رسولی» در جلسه امضای تفاه‌منامه همکاری بین شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و بنیاد ملی گندم‌کاران ایران، افزود: ظرفیت‌های بسیار خوبی برای چند دهه در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در خدمت کشاورزی کشور بوده است.

وی اضافه‌کرد: همچنان می تواند نقش موثری در زمینه بوجاری بذر مورد نیاز برای تولید محصولات زراعی ایفا نماید. 

در این جلسه «عطاالله هاشمی» رییس بنیاد ملی گندم‌کاران با تقدیر از حضور فعال شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در زمینه تولید بذر مورد نیاز در کشور، امضای تفاهم‌نامه همکاری در این زمینه را بسیار موثر و ارزشمند برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با این اقدام موثر، گام بزرگی در اطمینان‌بخشی به بخش کشاورزی برای تامین بذور گندم با کیفیت برداشته شود.

برپایه این گزارش، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و بنیاد ملی گندم‌کاران ایران با هدف بهره‌برداری این بنیاد از ظرفیت موجود سامانه‌های بوجاری شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سراسر کشور برای تولید و بوجاری بذر گندم با کیفیت مناسب، به امضای طرفین رسید.

امسال ۴۹ رقم بذر گیاهی به کشاورزان معرفی شده که نسبت به سال ۹۲ نزدیک به ۴۰۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

سرویس خبری: کشاورزی

منبع: ایرنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *