اهم اخبار

مدیرعامل شرکت شادیچه در گفتگو با اگروفودنیوز خواستار شد؛ حمایت دولت از تولیدکنندگان + ویدیو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

جابر رحمانی تولیدکننده اولین مارشمالو چوبی در ایران انتظار دارد دولت از کارگاه های کوچک در حال توسعه حمایت همه جانبه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، مدیرعامل شرکت صنایع غذایی فراز آذر بنیان با برند شادیچه در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات گفت: شادیچه تنها تولیدکننده پاستیل مارشملو چوبی در ایران است.

رحمانی بیان کرد: در تولید به جایی رسیده‌ایم که هم برای مصرف داخلی و هم برای صادرات حرفی برای گفتن داریم. سبد کالایی ما امسال متنوع‌تر از سال گذشته است. مارشمالو با شکل و رنگهای متنوع تولید می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: آب‌نبات نیز امسال به سبد کالایی اضافه شده است که در حدود ۲۰ مدل متنوع در نمایشگاه رونمایی کرده ایم. در محصولات جدیدمان از میوه نارگیل و روکش شکلاتی استفاده نموده ایم و با بسته بندی جدید ارائه کرده ایم.

رحمانی عنوان کرد: سال گذشته استقبال خوبی از محصول شده بود ولی به تولید انبوه نرسیده بودیم. سفارش از بازار عراق و افعانستان داشتیم ولی اولویت ما بازار داخلی بود. امسال دستگاه‌ های جدید اضافه کرده ایم و به تولید انبوه رسیده‌ایم. در این نمایشگاه هم برای صادرات به عراق و افعانستان سفارش گرفته ایم همچنین برای صادرات به روسیه در حال رایزنی هستیم.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی فراز آذر بنیان در پایان گفت: کارگاه‌های کوچکی که در حال توسعه هستند، انتظار حمایت از دولت دارند. دستمان را در تولید باز بگذارند و با اعطای وام شرایط گسترش کار، استخدام نیروی جدید را بدهند.

برای مشاهده ویدیوی این مصاحبه روی فیلم زیر کلیک کنید

برای مشاهده ویدیوهای صنایع غذایی در پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی به بخش چند رسانه ای مراجعه کنید.

سرویس خبری: صنعت غذا

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *