اهم اخبار

مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس عنوان کرد: فاماس، تجربه طعم متفاوت ماست

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

برای تولید ماست همزده، مخلوط شیر اولیه پس از ترکیب با استارترهای اختصاصی ماست، به جای بسته‌بندی در ظرف‌های مخصوص و گرمخانه‌گذاری، فرآیند درون تانک را طی می‌کند و پس از افت PH و ایجاد ساختار ژلی توسط همزن، تبدیل به یک سیال غلیظ با بافتی شفاف، حجیم و یکنواخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس با بیان این مطلب درباره تفاوت ماست‌های همزده با ماست‌های ساده گفت: تفاوت عمده این نوع ماست‌ها در مراحل تولید و بخشی از مواد اولیه آنها است.

محمد بزم‌آرا افزود: ماست «فاماس» علاوه‌بر دارا بودن ارزش غذایی بالاتر نسبت به دیگر انواع ماست از طعم و بافت متفاوتی نیز برخوردار بوده و تجربه لذت خاصی را به مصرف‌کننده می‌دهد.

بزم‌آرا درباره «فاماس» به‌عنوان تجربه جدید ماست، خاطر نشان کرد: برای تولید ماست همزده، مخلوط شیر اولیه پس از ترکیب با استارترهای اختصاصی ماست، به جای بسته‌بندی در ظرف‌های مخصوص و گرمخانه‌گذاری، فرآیند درون تانک را طی می‌کند و پس از افت PH و ایجاد ساختار ژلی توسط همزن، تبدیل به یک سیال غلیظ با بافتی شفاف، حجیم و یکنواخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارزش تغذیه‌ای فاماس تا ۱٫۵برابر نسبت به ماست‌های معمولی بیشتر است درباره ویژگی‌های این نوع ماست اظهار داشت: پروتیئن بالاتر، عدم آب انداختگی، حس تازگی تا آخرین زمان ماندگاری، مناسب برای ترکیب با انواع سبزیجات، ایجاد طعم متفاوت با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، مناسب برای سس‌های سالاد، لذیذی، لطافت و ملایمت را ازجمله خصوصیات این ماست برشمرد.

مدیرعامل پگاه فارس درباره تنوع و سابقه تولید انواع ماست همزده در این شرکت، گفت: در حال حاضر علاوه‌بر تولید ماست فاماس در دو بسته‌بندی دبه ۲۲۰۰ گرمی و لیوان ۹۰۰ گرمی، انواع ماست پرچرب سورماس، شهری، طلایی و شاین در بسته‌بندی‌های متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌شود.

به‌گفته بزم‌آرا، شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس با بیش از نیم ‌قرن تجربه در تولید و فرآوری شیر و فرآورده‌های شیری با دریافت بیش از ۳۵ درصد شیرخام استان فارس و فرآوری آن به بیش از۱۵۰ نوع محصول، بزرگترین و محبوب‌ترین برند لبنی جنوب کشور بوده و سهم بسزایی در رضایت مشتریان و ذینفعان و پشتوانه قدرتمندی برای دامداران سنتی و صنعتی استان دارد.

گفتنی است شهروندان و مصرف‌کنندگان محصولات پگاه در استان فارس و استان‌های همجوار می‌توانند با خرید فاماس، علاوه‌بر تضمین سلامتی خود و خانواده‌شان، با ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق سامانه پیامکی ۰۲۱۴۲۰۴۷ و چت آنلاین www.pegah.ir، پگاه را در تولید و توزیع هرچه بهتر محصولات لبنی یاری کنند.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *