اهم اخبار

مدیرعامل شرکت پارس‌مینو در گفت‌وگو با اگروفودنیوز: ثبات در قوانین تنها راه توسعه صادرات+ویدئو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

برای مشاهده واضح ویدیوی زیر فیلترشکن را خاموش و روی مربع زیر فیلم کلیک کنید

دکتر محمدتقی قلندرلکی معتقد است با ایجاد ثبات در قوانین کشور، برنامه‌ریزی‌های طولانی مدت برای صادرات انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، محمدتقی قلندرلکی مدیرعامل شرکت پارس‌مینو در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات و در آیین رونمایی از محصول جدید با نام بوم بوم به خبرنگار ما گفت: حدود شصت سال در گروه مینو اسنک با نام پفک نمکی تولید می‌شود اکنون برای تکمیل گروه محصولات این مجموعه تصمیم به تولید غلات صبحانه گرفته‌ایم که اولین محصول تولیدی در این راستا اسنک بالشتی با مغزی شکلات به نام بوم‌بوم است که با حجم وسیع وارد بازار می‌شود و در آینده این محصول با بسته بندی و فرمول‌های دیگر نیز تولید خواهد شد.

قلندرلکی عنوان کرد: در شرکت صنایع غذایی پارس مینو بهترین مواد اولیه و از ماشین‌آلات با تکنولوژی آلمان استفاده می‌شود و با کنترل تمام فاکتورها سعی بر تولید بهترین محصول داریم.

مدیرعامل شرکت پارس مینو گفت: قوانین در کشور هر ماه عوض می‌شود و در یک سال گذشته بانک‌ها با سیاست انقباضی خود تسهیلات را به خوبی در اختیار شرکت‌های تولیدی قرار نمی‌دهند و با‌توجه‌ به تورم موجود نیاز به نقدینگی افزایش می یابد البته گروه مینو کمتر با این مشکل مواجه شده است ولی شرکت‌های کوچک با این معضل دست به‌گریبان هستند که دولت باید این سیاست را راجع به شرکت‌های تولیدی تعدیل نماید.

وی اظهار کرد: شرکت مینو به تمام کشورهای همسایه، کشورهای حوزه خلیج‌فارس و کشورهایی که ایرانیان در آنجا ساکن هستند مانند کانادا، استرالیا و کشورهای اروپایی صادرات انجام می‌دهد.

محمدتقی قلندرلکی در پایان گفت: امیدواریم با ایجاد ثبات در قوانین کشور، برنامه‌ریزی‌های طولانی مدت برای صادرات انجام بدیم.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *