اهم اخبار

مدیرعامل شرکت گوشتین خزر:سیاست های تنظیم بازار به گونه ای است که از صادرات محصولات ایرانی جلوگیری می کند+ ویدئو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی”اگروفودنیوز”،مهندس سامان نظری، مدیرعامل شرکت گوشتین خزر و هلدینگ نظری در حاشیه سی امین نمایشگاه بین المللی ایران اگروفود گفت: از سال ۱۳۶۷ در توزیع صنعت غذا فعالیت داریم که از سال ۱۳۹۳ وارد حوزه تولید نیز شدیم، این شرکت در منطقه آزاد انزلی واقع شده است و سبدکالایی شرکت گوشتین شامل انواع و اقسام قطعه بندی گوشت و مرغ، انواع و اقسام سوخاری ها و برگرها می باشد که از دو ماه گذشته تولید فرآورده های گوشتی در کارخانه استارت زده شده است. بالغ بر ۶۵۰ پرسنل در این واحد اشتغال دارند که سرمایه های انسانی این شرکت محسوب می شوند و در کل کشور توزیع داریم و درصدد این هستیم همواره کالاهای جدیدی را به سبد کالای خود اضافه کنیم.

نظری افزود: این شرکت به کشورهای افغانستان، عراق و عمان صادرات داشته باشیم ولی با توجه به تحریم ها نتوانستیم شریک تجاری خوبی در بازار جهانی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت گوشتین خزر در ادامه گفت : متاسفانه سیاست های ما در تنظیم بازار گونه ای است که دولتمردان از صادرات کالا برای کشورهای مقصد جلوگیری می کنند، ولی در تمام دنیا بدین نحو است که سیاست های بازار کشور را با واردات میزان می کنند نه با قطع صادرات لذا ما نمی توانیم شریک تجاری خوبی با سایر کشورها باشیم.

این کارآفرین صنایع غذایی کشور در پایان برگزاری سی امین نمایشگاه ایران اگروفود را مثبت ارزیابی کرد.

امیررضا اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *