اهم اخبار

مدیر امور بین الملل شرکت راهکار تجارت: نمایشگاه صنایع غذایی و نوشیدنی روسیه فرصتی برای شرکت‌های ایرانی است+ویدئو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مهندس محمدرضا تقوی گفت: به دلیل تحریم روسیه، شرکت‌های اروپایی و بعضی از شرکت‌های آسیایی در این نمایشگاه حضور نخواهند داشت که فرصت مناسبی برای شرکت‌های ایرانی به وجود می آورد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، محمدرضا تقوی مدیر امور بین الملل شرکت راهکار تجارت در خصوص فعالیت این شرکت به خبرنگار ما گفت: شرکت راهکار تجارت نماینده انحصاری شرکت آی تی ای در ایران و برگزار کننده ۱۹ عنوان نمایشگاهی در روسیه است که در حال حاضر سی و دومین نمایشگاه world food روسیه که از تاریخ ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه برگزار خواهد شد از پروژه های این شرکت می‌باشد.

تقوی درباره نمایشگاه world food روسیه بیان کرد: سال گذشته پس از دو سال وقفه این نمایشگاه برگزار گردید که استقبال خوبی نیز از طرف شرکت‌های ایرانی صورت گرفته بود.

وی عنوان کرد: به دلیل تحریم روسیه، شرکت‌های اروپایی و بعضی از شرکت‌های آسیایی در این نمایشگاه حضور نخواهند داشت که فرصت مناسبی برای شرکت‌های ایرانی به وجود می آورد.

تقوی در خصوص ثبت نام در این رویداد گفت: حدودا ۴۵ روز قبل از برگزاری، شرکت‌ها باید اقدام به ثبت نام کنند. حدود ۷۰۰متر فضا رزرو شده است که بعضی شرکت‌ها ثبت نامشان تکمیل شده و برای اولویت جانمایی بهتر است شرکت‌ها زودتر اقدام به ثبت نام کنند.

مدیر امور بین الملل شرکت راهکار تجارت عنوان کرد: برای شرکت در این نمایشگاه از سازمان توسعه تجارت ایران مجوز داریم و مشوق‌هایی نیز از طرف این سازمان در نظر گرفته می‌شود.

وی در ادامه افزود: در حاشیه این نمایشگاه کنفرانس، گردهمایی جانبی و جلسات B2B تعیین شده است و در نظر داریم با حضور سفیر، چند تاجر روسی و همراهی شرکت‌های ایرانی شب ضیافتی نیز ترتیب بدهیم .

تقوی خاطر نشان کرد: در کشورهای عراق، عمان، قطر و بعضی کشورهای اروپایی نمایشگاه برگزار می‌کنیم ولی در حال حاضر در حوزه مواد غذایی در روسیه و عراق نمایشگاه داریم.

وی یکی از راه‌های ارتباطی را سایت شرکت راهکار تجارت عنوان کرد و گفت: جهت اقدام به ثبت نام شماره تماس ۴۲۹۱۷۰۰۰ در اختیار علاقمندان است و سازمان توسعه تجارت نیز در خصوص نمایشگاه اطلاع رسانی می‌کند همچنین شرکت سهامی نمایشگاه‌های ایران به دلیل همکاری در این رویداد به صورت جداگانه اطلاع رسانی می‌کند.

تقوی در پایان گفت: پیشنهاد می‌کنیم شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت دارند از بازار گسترده روسیه استفاده کنند و اگر در قالب غرفه دار شرکت نمی‌کنند در قالب بازدیدکننده حضور داشته باشند.

سرویس خبری: صنعت غذا

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *