اهم اخبار

مدیرعامل صنایع غذایی انسی ماکارون: شاهد تحولات عظیمی در تولید محصولات خواهیم بود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

یاسر میراحمدی گفت: شرکت انسی توانسته است محصولات خود را به اروپا صادر کند و تولیدات ما از لحاظ کیفیت، قدرت رقابت با محصولات کشورهای اروپایی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، سید یاسر میراحمدی مدیرعامل صنایع غذایی انسی گفت:  این شرکت در سال ۱۳۵۱ هجری شمسی به عنوان اولین تولید کننده رشته به صورت سنتی در کارگاه تولیدی در محله یافت آباد فعالیت خود را آغاز کرد.

دکتر سید یاسر میراحمدی در ادامه افزود: در راستای توسعه و پیشرفت این صنعت، توانستیم با خرید و نصب دستگاه های جدید و به روز، خود را با صنعت روز دنیا تطبیق دهیم. دستگاه های تولیدی صنایع غذایی انسی با دستگاه های مدرن اروپایی هیچ تفاوتی ندارد؛ چرا که از لحاظ خروجی و بازدهی از برترین ها هستیم.

میراحمدی اشاره کرد: شرکت صنایع غذایی انسی به جهت کیفیت و نوع طراحی جزو برندهای گرید ۱ می باشد. رتبه اول تولید اسپاگتی متعلق به اروپا است، با این حال شرکت انسی توانست محصولات خود را به اروپا صادر کند به این دلیل تولیدات ما از لحاظ کیفیت، قدرت رقابت با محصولات تولیدی کشورهای اروپایی را دارد.

وی با تأکید بر اینکه در بازار صادراتی به عنوان یک برند برتر شناخته شده هستیم ، گفت: بیشترین و برترین صادرکننده هستیم که این موفقیت را مدیون زحمات و تلاش های شبانه روزی کارمندان، کارگران و متخصصان زحمتکش خود هستیم.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی انسی گفت: ما اولین رشته استاندارد در کشور را تولید کرده‌ایم و برای اولین بار استاندارد رشته پلو و رشته آش توسط متخصصان شرکت انسی تدوین شده است و از استانداردهای تهیه شده توسط متخصصان این شرکت در سطح ملی بهره برده می‌شود.

میراحمدی با اشاره به اینکه همواره در حال توسعه هستیم، افزود: هم اینک در حال خرید دو دستگاه تولید اسپاگتی سال  ۲۰۱۹ دنیا هستیم که قطعاً با ورود این ماشین آلات به کشور شاهد تحولات عظیمی در تولید محصولات خواهیم بود.

وی گفت: عمده محصولات تولیدی ما به خارج از کشور صادر می شود اما در سال گذشته با توجه به تقاضای مشتریان داخلی محصولاتی چون ترشیجات، آبلیمو، خیارشور و زیتون را وارد بازار داخل کردیم.

میراحمدی افزود: محصولات انسی به کشورهای عراق، افغانستان، حوزه خلیج فارس، کانادا، آمریکا، استرالیا و آفریقا صادر می شود.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی انسی با اشاره به اینکه در حوزه بسته بندی محصولات در ردیف اولین ها هستیم، گفت: انسی شرکتی پویا است  که از تجارب متخصصین و متعهدین و افراد بزرگ در این صنعت استفاده می کند.

وی در رابطه با اینکه اکثر صادرکنندگان برای صادرات محصولات خود با چالش های جدی روبرو هستند، گفت: بر خلاف تمام کشورها که عرصه صادرات برای صادرکننده ها  بدون هرگونه موانع است و تنها یک متولی دارد در کشور ما قریب به ۳۵ متولی خود را مسئول صدور مجوز این حوزه می دانند لذا کار برای صادرکنندگان بسیار سخت و نفس گیر شده است.

میراحمدی کیفیت پایین گندم برای استفاده در تولید محصولات صنایع غذایی و از طرفی توزیع ناعادلانه آن از سوی شرکت بازرگانی را از دیگر مشکلات حوزه فعالیت خود برشمرد و خواستار حمایت جدی دولت سیزدهم از تولیدکنندگان صنایع غذایی شد.

وی سپردن پیمان ارزی، نحوه محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و نحوه محاسبه حق بیمه را از جمله مشکلات مهم و اساسی تولید کنندگان مطرح کرد و تأکید نمود تا این مشکلات مرتفع نشود معضلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان همچنان باقی خواهد ماند.

سید یاسر میراحمدی در پایان گفت: تقریبا ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته در حوزه صادرات کاهش داشتیم و  دلیل آن مشکل تأمین گندم، آرد مناسب، و تعهدات پیمان ارزی بود.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *