اهم اخبار

مدیرکل شیلات خوزستان: صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان هندیجان ممنوع شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

فتح الله ابوعلی از ممنوعیت صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان هندیجان همزمان با استان بوشهر از فردا سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از مهر؛ فتح الله ابوعلی افزود: این اقدام هر ساله به منظور بهسازی ذخایر میگو و کاهش اثرات تخریبی تور ترال صورت می‌پذیرد و در همین راستا صدور مجوز صید میگو از فردا سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام می‌شود.

وی یادآور شد: هر گونه صید، حمل و نقل و همچنین حمل ادوات صید ترال در صیدگاه‌ها و بنادر صیادی استان خوزستان نیز از روز جمعه هفته آینده (۸ مهر ماه ۱۴۰۱) ممنوع خواهد بود.

ابوعلی در ادامه ذخایر آبزیان را سرمایه ملی خواند و گفت: انقراض و آسیب به هرگونه آبزی در دریا خسارات جبران ناپذیری به همراه دارد و صیادان باید قوانین صیادی و مرزهای آبی را رعایت کنند.

مدیرکل شیلات خوزستان تاکید کرد: افزایش گشت‌های دریایی کنترل صید غیر مجاز، پیشگیری از بروز جرایم و کشف آنها و دستگیری متهمین و متخلفین، ثبت ورود و خروج و بازرسی شناورهای صیادی در دستور کار یگان حفاظت از منابع آبزیان استان قرار دارد.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

منبع: مهر

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *