اهم اخبار

مدیرکل غله : ۶ هزار کیسه آرد خارج از شبکه در البرز توقیف شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان البرز اعلام کرد که در اجرای طرح تشدید بازرسی ها ۶ هزار و ۷۶ کیسه آرد عرضه خارج از شبکه طی آذرماه سال جاری در این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، به نقل از ایرنا؛ سیاوش حسین پور  ، ارزش ریالی این مقدار آرد را بیش از چهار میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: طرح بازرسی  از شبکه توزیع آرد و نان  استان البرز با تقویت تیم های مشترک و بازرسان معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، اداره کل غله و خدمات بازرگانی و اتحادیه های شهرستان های استان البرز از آذرماه سال جاری تشدید شده است .

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان البرز خاطرنشان کرد : این اداره کل از ابتدای امسال بازرسی های خود را در حوزه گندم ، آرد و نان با جدیت دنبال کرده و از تخلفات احتمالی جلوگیری به عمل آورده است.

حسین پور افزود: طبق نشست مشترک دستگاه های اجرایی که در اوایل آذرماه سال جاری با حضور استاندار البرز برگزار شد، نظارت بر توزیع شبکه آرد و نان به تمام دستگاه های مسوول محول شد تا از تخلفات احتمالی پیشگیری شود.

وی با بیان اینکه آرد یارانه ای به ۲ صورت یارانه ای یک و یارانه ای ۲ (نیمه آزاد) به نانوایان استان تخصیص داده می شود، گفت: ماهانه ۱۵ هزار و ۸۱۰ تن سهمیه یارانه ای یک و هفت هزار و ۸۰۰ تن یارانه ۲  بین نانوایان استان البرز توزیع می شود.

استان البرز دارای ۲ هزار و ۳۹۴ واحد نانوایی است که از این تعداد یک هزار و ۷۵۳ واحد مشمول یارانه ای یک و ۶۴۱ واحد یارانه ای ۲  هستند.

سرویس خبری: استان ها

منبع: ایرنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *