اهم اخبار

مدیریت هوشمند در بازاررسانی و توزیع غذای ارزان به مردم

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

آقامیری گفت: با توسعه عوامل عرضه در سراسر کشور و افزایش تولید به همراه مدیریت هوشمند در بازاررسانی، غذای ارزان به دست مردم می رسد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی؛ سیدمحمد آقامیری در نشست ارزیابی طرح فجر تا فطر که با حضور مدیران عامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مسئولان و عوامل این طرح برگزار شد، روند اجرای طرح را مورد بررسی قرار داد.

او از اقدامات انجام شده در اجرای طرح فجر تا فطر قدردانی و بر رفع ایرادها، تکامل و تداوم اجرای آن در سال پیش رو تاکید کرد.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در آغاز امسال گفت: در طرح فجر تا فطر با اعمال تخفیف ۱۰ الی ۲۵ درصدی بر ۳۳ قلم کالای کشاورزی، قدم موثری در زمینه شعار امسال یعنی مهار تورم و ارزان‌سازی اقلام خوراکی برداشته شد.

آقامیری بر تداوم اجرای طرح فجر تا فطر تاکید کرد و افزود: بنا داریم با رفع ایرادات، طرح قبلی را به شکل تکامل یافته در سال جدید اجرایی کنیم، از این رو در تلاشیم با توسعه عوامل عرضه در سراسر کشور و افزایش تولید به همراه مدیریت هوشمند در بازاررسانی، غذای ارزان به دست مردم برسد.

سرویس خبری: کشاورزی

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *