اهم اخبار

مدیر واحد دام و طیور شرکت توسعه بن دا در گفت‌وگو با اگروفودنیوز: قیمت‌گذاری دستوری از طرف دولت متوقف شود+ویدئو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

میلاد مهدویان می‌گوید عدم ثبات اقتصادی و قیمت‌گذاری دستوری توسط دولت چالش تمام صنایع است اگر قیمت‌گذاری دستوری متوقف شود انگیزه برای تولید و سرمایه‌گذاری در تولید شکل می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، میلاد مهدویان مدیر واحد دام و طیور شرکت توسعه بن دا در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته در خصوص فعالیت این مجموعه به خبرنگار ما گفت:
شرکت توسعه بن دا اولین تولیدکننده آنزیم در مقیاس صنعتی در ایران و بزرگترین تولیدکننده آنزیم در خاورمیانه است و همچنین بزرگترین سایت تولید پروبیوتیک‌ها برای صنایع مختلف در اختیار این شرکت می باشد.

مهدویان در ادامه افزود: شرکت بن‌دا فرآور با برند بایولوئنس محصولات خود را برای صنعت‌های غذایی، چرم، نساجی، شوینده و صنایع خوراک دام و طیور تولید و عرصه می‌کند.

وی گفت: از دیگر فعالیت های این شرکت توسعه محصولات جدید و ارایه راهکار برای مجموعه‌های همکار است تا با استفاده از قابلیت‌های شرکت بن دا بهترین راه حل ها را برای تولید محصول خود به دست بیاورند.

مدیر واحد دام و طیور شرکت توسعه بن دا عنوان کرد: بعد از تلاش‌های زیاد دو مقصد صادراتی داشتیم، به کشور روسیه که در صنعت نشاسته و کشور ترکیه که برای صنعت نشاسته و شوینده از آنزیم‌های شرکت بن دا استفاده کردند و امیدواریم در بازار کشورهای همسایه فعال باشیم.

مهدویان خاطرنشان کرد: بزرگترین چالش برای تمام صنایع عدم ثبات اقتصادی و قیمت‌گذاری دستوری توسط دولت است. اگر قیمت‌گذاری دستوری متوقف شود انگیزه برای تولید و سرمایه‌گذاری در تولید شکل می‌گیرد.

مدیر واحد دام و طیور شرکت توسعه بن دا همچنین بیان کرد: با سرمایه‌گذاری در تولید، بازار پویاتر، رقابت بیشتری و حجم تولیدات افزایش خواهد شد و مشتریان بر روی کیفیت محصولات سرمایه‌گذاری می‌کنند .

میلاد مهدویان در پایان نمایشگاه امسال را از لحاظ مشارکت مثبت ارزیابی کرد و گفت: برای تمام تولیدکنندگان آرزوی موفقیت دارم.

سرویس خبری: صنعت غذا

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *