اهم اخبار

نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات آن/قیمت تا نیمه مهر تغییر نمی‌کند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه قیمت مرغ در میادین حدود ۷۰۰۰ تا ۷۱۰۰ تومان است، گفت: تا ۱۵ مهرماه قیمت مرغ تغییر محسوسی نمی‌کند.
محمد یوسفی در گفتگو با مهر با بیان اینکه قیمت مرغ نسبت به ۱۵ روز گذشته تغییری نداشته است، اظهارداشت: درحال حاضر قیمت مرغ آماده طبخ در میادین حدود ۷۰۰۰ تا ۷۱۰۰ تومان و در میدان بهمن بین ۶۵۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان در نوسان است.

وی اضافه کرد: به احتمال زیاد، قیمت مرغ تا ۱۵ مهرماه تغییر محسوسی نخواهد داشت.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی درباره خرید مرغ مازاد توسط شرکت پشتیبانی امور دام نیز افزود: شرکت پشتیبانی امور دام قیمت خرید مرغ مازاد را بین ۶۲۰۰ تا ۶۳۰۰ تومان اعلام کرده که این نرخ برای تولیدکنندگان مقرون به صرفه نیست.

یوسفی اضافه کرد: شرایطی که شرکت پشتیبانی امور دام برای خرید اعلام می‌کند هزینه بیشتری برای مرغدار دارد چراکه مرغ‌های تحویلی به شرکت پشتیبانی نیازمند بسته بندی‌های مخصوص است.

وی با بیان اینکه قیمت تمام شده تولید مرغ برای مرغداران ۶۸۰۰ تومان است، گفت: هیچ مرغداری از قیمت اعلام شده توسط شرکت پشتیبانی استقبال نمی‌کند مگر اینکه دولت مزیت‌هایی قرار دهد تا نرخ پایین آن را جبران کند.

به گفته یوسفی، درحال حاضر شرکت پشتیبانی امور دام در برخی نقاط مقدار کمی خرید انجام می‌دهد.

در این راستا رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نیز در گفتگو با مهر نرخ جدید مرغ را اعلام کرد و گفت: امروز شنبه نرخ مرغ زنده در تهران و مازندران ۵۰۰۰ تومان، عمده فروشی درب کشتارگاه ۶۷۵۰، توزیع درب واحدهای صنفی۶۹۰۰ و فروش درب واحدهای صنفی ۷۶۰۰تومان است.

به گفته مهدی یوسف‌خانی، نرخ هرکیلوگرم ران مرغ با کمر ۶۶۰۰و ران مرغ بدون کمر نیز برابر با قیمت مرغ و ۷۶۰۰ تومان است ضمن اینکه سینه بدون کتف کیلویی ۱۳۸۰۰ و سینه با کتف ۱۲۸۰۰ تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

سمیه براتی

نویسنده

سمیه براتی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *