اهم اخبار

معاون بازرسی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران خبر داد: شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد این سازمان بررسی شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

محمود جعفری گفت: بررسی عملکرد شاخص های سال ۱۴۰۰ نسبت به برنامه توسعه آتی سازمان بر اساس وظایف و ماموریت محوله و سیاستهای تعیین شده در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران؛ مهندس محمود جعفری معاون بازرسی سازمان مرکزی تعاون روستایی درباره اولین جلسه《بررسی پیشنهادی شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد سازمان مرکزی تعاون روستایی، گفت: این جلسه در راستای بررسی پیشنهادی شاخص های اختصاصی ارزیابی سال ۱۴۰۱ با حضور نمایندگان سازمان امور اداری استخدامی کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شده است.

وی ادامه داد: بررسی عملکرد شاخص های سال ۱۴۰۰ نسبت به برنامه توسعه آتی سازمان بر اساس وظایف و ماموریت محوله وسیاستهای تعیین شده در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته است.

به گفته وی، از موارد مهم و قابل اهمیت شاخص های تائید شده در این نشست میتوان به کاهش ارزش زیان مالی نسبت به سال قبل، رشد محصولات فرآورری شده در صنایع سورت و بسته بندی و بوجاری محصولات، افزایش خریدهای توافقی محصولات کشاورزی اشاره کرد.

وی افزود: در این جلسه حسابرسی استاندارد از تشکلهای فعال، کشت قراردای محصولات کشاورزی بالاخص برنج ، و رشد صادرات محصولات کشاورزی توسط تشکلها بخش کشاورزی نیز مورد تاکید قرار گرفت.

سرویس خبری: کشاورزی

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *