اهم اخبار

نخستین واکنش وزارت جهاد کشاورزی به تصمیم جدید دولت

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

معاون وزیر جهادکشاورزی در نامه ای به مدیران این وزارتخانه اعلام کرد از ۵ مردادماه هرگونه تاییدثبت سفارش کالاهای اساسی و کشاورزی به جز نهاده های کشاورزی را متوقف کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)؛ به نقل از اتاق بازرگانی تهران، پس از آنکه حسین مدرس خیابانی، قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی اعلام کرد که با تصمیم جدید سران قوا، تمام اختیاراتی که در سال ۱۳۹۱ از وزارت صنعت، معدن و تجارت گرفته شده و به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده بود؛ به این وزارتخانه بازگردانده شده و بخش بازرگانی به صورت متمرکز در وزارت صمت پیگیری می‌شود، علی‌اکبر مهرفرد طی نامه‌ای دست‌نویس به مدیران وزارت جهاد کشاورزی از آنان خواسته است از هرگونه تأیید ثبت سفارش خودداری کنند.

متن نامه دست‌نویس معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی خطاب به مدیران، مشاوران و کارشناسان معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی به شرح زیر است:

با سلام

لطفاً از امروز ۵.۵. ۹۸ هرگونه کنترل و تأیید ثبت سفارش برای کالاهای اساسی و کلیه کالاهای کشاورزی را اعم از واردات با ارز رسمی یا ارز نیمایی به جز نهاده‌های کشاورزی (سموم، داروهای دامی، مکمل‌ها، بذور، مواد ژنتیکی دام‌های مولد نژاد) متوقف و از هرگونه تأیید جدید خودداری نمائید.

سرویس خبری: مجلس و دولت
آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *