اهم اخبار

مدیرعامل گروه رسانه ای آتا خبرداد:نمایشگاه تخصصی زندگی سالم افتتاح شد+تصاویر

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

میلاد بهادری، مدیرعامل گروه رسانه‌ای آتا و دبیر اجرایی اولین نمایشگاه تخصصی زندگی سالم (هلثی لایف) گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی زندگی سالم با محوریت محصولات غذایی ارگانیک، وگان و رژیمی در مرکز نمایشگاهی برج میلاد آغاز در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، بهادری با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به خلایی که در برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در کشور حس می‌شد، تصمیم گرفتیم تا راهی برای ایجاد ارتباط موثرو جدی‌تر میان متخصصان و تولیدکنندگان ایجاد کنیم تا با معرفی محصولات ارگانیک و سلامت محور در کشور، در بلندمدت شاهد افزایش مصرف این نوع محصولات در کشور باشیم.


دبیر اجرایی اولین نمایشگاه تخصصی زندگی سالم (هلثی لایف) تصریح کرد: در این نمایشگاه‌ که تا ۷ بهمن ادامه خواهد داشت، بیش از ۶۰ شرکت از نقاط مختلف کشور محصولات غذایی سلامت محور خود را در معرض نمایش و بازدید شهروندان قرار خواهند داد.

بهادری با اشاره به استقبال کم نظیر متخصصان تغذیه، ورزشکاران و عموم مردم افزود: در این رویداد شاهد حضور گروه های تخصصی و عموم شهروندان در کنار هم هستیم.


وی همچنین با اشاره به هدف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: مهم‌ترین هدفی که در این نمایشگاه دنبال می‌کنیم معرفی محصولات ارگانیک ، سلامت‌محور و تولیدکنندگان این محصولات است. افزون بر این، برگزاری چنین رویدادی گامی مهم در راستای توسعه و ترویج مصرف محصولات سلامت‌محور و ارگانیک می باشد.


میلاد بهادری، دبیر اجرایی برگزاری نمایشگاه زندگی سالم همچنین از همکاری و حضور قوی انجمن ارگانیک در کنار سایر سازمان ها و انجمن های مرتبط خبر داد و افزود: در برگزاری نمایشگاه تخصصی زندگی سالم، انجمن ارگانیک تلاش کردند بستر مناسبی را برای حضور حداکثری اعضای انجمن فراهم کنند.

گفتنی است این نمایشگاه‌ها از ۵ بهمن فعالیت خود را آغاز کرده و تا ۷ بهمن ماه دامه خواهد داشت. علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۲۰ از غرفه‌های مختلف آن بازدید نمایید.








گفتنی است اولین نمایشگاه زندگی سالم از تاریخ ۵ الی ۷ بهمن ماه در محل مرکز نمایشگاهی برج میلاد در حال برگزاری است.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *