اهم اخبار

نماینده رشت در مجلس: جلوی واردات بی رویه برنج گرفته شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

نماینده رشت از دادستان انقلاب و رئیس دادگستری گیلان درخواست اشد مجازات برای قاتل دختر تالشی و شرکایش کرد.

به گزارش ایسنا، جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: قتل مظلومانه دختر تالشی همه مردم را نگران کرده است؛ لذا از دادستان انقلاب و رئیس دادگستری استان گیلان درخواست اشد مجازات برای کسانی دارم که در این قتل شریک بودند.

وی در تذکری دیگری به رئیس سازمان صدا و سیما از رویه موجود در این سازمان درباره برخورد با کارکنان آن انتقاد کرد و گفت: در همه دستگاه‌ها کارکنان بعد از چند سال با ارتقای وضعیت روبرو می‌شوند اما در صدا و سیما افراد بعد از ۱۵ سال کار از وضعیت قراردادی به وضعیت شرکتی تبدیل شده‌اند که باید این رویه اصلاح شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در تذکری دیگر به وزرای راه و شهرسازی  و کشاورزی و رئیس سازمان محیط زیست گفت: یک روز تعطیلی جمعیت رشت را سه برابر می‌کند ما شرمنده مردم خودمان هستیم. دستگاه‌ها و مسافران به ویژه در ایام کرونا در تنگنا قرار می‌گیرند.

کوچکی نژاد در تذکری به وزیر کشاورزی  گفت: با توجه به نزدیکی به فصل برداشت برنج باید جلوی واردات بی رویه برنج گرفته شود طبق قانون سه ماه قبل و بعد از برداشت برنج  واردات آن ممنوع است.

سرویس خبری: مجلس و دولت

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *