اهم اخبار

نوین زعفران برگزیده پنجمین همایش نشان تجاری با رویکرد نقش «برند در توسعه کسب و کار شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در پنجمین همایش نشان تجاری با رویکرد نقش «برند در توسعه کسب و کار» از برند نوین زعفران بعنوان شرکت برگزیده تقدیر بعمل آمد.

 

به گزارش اگروفودنیوز، این مراسم برای پنجمین سال متوالی  تحت عنوان همایش نشان تجاری با رویکرد «نقش برند در توسعه کسب‌وکار»  به همت انجمن مدیران صنایع خراسان با همکاری اتاق بازرگانی مشهد، تشکل‌های وابسته به اتاق، اتاق اصناف، شرکت شهرک‌های صنعتی همراه با حمایت و نظارت استانداری و سازمان صنعت و معدن و تجارت این استان در روزهای ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه برگزار شد.

 

به گفته دبیر انجمن مدیران حراسان رضوی در پنجمین همایش نشان تجاری، محور اصلی بر پایه نقش برندها در توسعه فضای کسب و کار گذاشته شده و به مباحثی از جمله مدل‌های  کسب و کار برندهای موفق، مدیریت دانش و سرمایه فکری و نقش آن در توسعه کسب وکار، رازهای موفقیت برندهای بین‌المللی (انتقال تجربه) و ارائه تجربه کار در بازار ایران در خصوص کالاهای مصرفی به صورت تخصصی توسط اساتید برتر علمی کشور پرداخته می‌شود.

در این مراسم از بین برندهای صنایع غذایی کشور، از علی شریعتی مقدم موسس و مدیرعامل گروه بین الملل نوین زعفران بعنوان شرکت برتر  تقدیر بعمل آمد

 

جهت عضویت در کانال پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی در تلگرام اینجا را کلیک کنید.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *