اهم اخبار

واریز مابه‌التفاوت قیمت کلزا به حساب کشاورزان خوزستانی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: مابه‌التفاوت کلزاکاران استان که محصول کلزای سال ۱۴۰۱_۱۴۰۰ آن‌ها توسط شرکت روغن‌کشی مارگارین خریداری شده بود پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا؛ تورج نوروزی در خصوص واریز مابه‌التفاوت بهای کلزا به کلزاکاران استان اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که توسط مقام عالی وزارت، معاون وزیر در امور زراعت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و مجموعه‌های ملی و استانی صورت گرفت، مابه‌تفاوت کلزاکاران استان که محصول کلزای سال ۱۴۰۱_۱۴۰۰ آن‌ها توسط شرکت روغن‌کشی مارگارین خریداری شده بود پرداخت شد.

وی افزود: ۲۲ هزار و ۱۶۰ تن کلزا توسط شرکت مارگارین از کلزاکاران استان به قیمت کیلوگرم ۱۵ هزار تومان به علاوه ۸ هزار و۵۰۰ تومان مابه‌تفاوت که وزیر اعلام کرده بود خریداری شد که مابه تفاوت آن واریز نشده بود و این مابه تفاوت در حال حاضر پرداخت شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان در خصوص مبلغ مابه‌التفاوت که به کلزاکاران استان پرداخت شده است، تصریح کرد: کل مبلغ مابه‌التفاوت پرداخت‌شده توسط شرکت مارگارین ۱۸۸ میلیارد و ۴۰۴ میلیون تومان است که به حساب بیش از ۴ هزار کشاورز کلزاکار استان واریز شده است.

سرویس خبری: استان ها

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *