اهم اخبار

وبینار آموزشی تضمین کیفیت کاربردی در صنعت شیر برگزار می‌شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

وبینار آموزشی تضمین کیفیت کاربردی در صنعت شیر توسط دکتر شهریار دبیریان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، دکتر شهریار دبیریان، مدرس این دوره می باشد. وی دامپزشک و مدرس دانشگاه، عضو کمیته دائمی بهداشت میکروبیولوژی شیر و فرآورده ها فدراسیون بین المللی شیر، رئیس کمیته فنی ISIRI/TC34/SC5 MILK&MILK PRODUCTS سازمان ملی استاندارد، کارشناس استاندارد و مشارکت در تدوین۱۰۰ استاندارد ملی و ۱۴ استاندارد بین المللی و عضو کمیته تخصصی بهداشت مواد غذایی سازمان نظام دامپزشکی می باشد.

محتوای دوره این وبینار، تعاریف استاندارد و کیفیت و تفاوت های آنها، تمهیدات لازم برای کاهش مخاطرات در کارخانه های لبنی، آشنایی با اهرم های ایمنی در صنعت شیر و مروری بر استانداردهای لبنی است.

به گزارش اگروفودنیوز، مسئولین فنی بهداشتی شرکت ها و تمامی علاقمندان به کسب اطلاعات در حوزه لبنیات می توانند در این وبینار شرکت کنند.

زمان برگزاری این وبینار چهارشنبه و پنج شنبه، ۳۱شهریور و ۱مهر ماه سال ۱۴۰۰ از ساعت ۱۴ الی ۱۸ و دارای ۷ امتیاز بازآموزی می باشد.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۰۴۴۱۹۴۹۱۹ در واتساپ یا تلگرام در ارتباط باشید. همچنین آدرس صفحه اینستاگرام این وبینار livsa_advisors_group می باشد. همچنین مبلغ ثبت نام در این وبینار آموزشی ۲۰۰هزار تومان است.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *