اهم اخبار

ورود بیش از ۱۲۰ هزار تن نهاده‌ دامی به کشور تا پایان آبان

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: ورود دو کشتی حامل نهاده دامی تا پایان آبان ماه به کشور به منظور تامین نیاز نهاده‌های دامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا؛ حمید بدوی اظهار کرد: به منظور تامین نیاز نهاده‌های دامی استان و کشور تا پایان آبان ماه دو کشتی حامل نهاده دامی وارد استان خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر کشتی حامل نهاده دامی برای تخلیه در بندرامام خمینی وجود ندارد اما  این دو کشتی حامل نهاده های دامی قرار است تا پایان آبان ماه وارد بندر امام شده و تخلیه و بارگیری شوند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: این دو کشتی هر کدام حامل محموله‌های ۶۰ تا ۶۵ هزار تن نهاده دامی هستند که از کشور برزیل خریداری شده‌اند و با مجموع بیش از ۱۲۰هزار تن نهاده دامی در بندر امام تخلیه و بارگیری خواهند شد.

بدوی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ فروند کشتی اقیانوس پیما حامل بیش از یک میلیون تن نهاده دامی از طریق بندر امام (ره) به کشور وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال بخش مهمی از نهاده‌های دامی توسط شرکت‌های بخش خصوصی در بندر امام و بخش دیگر آن نیز توسط شرکت‌های دولتی به منظور کنترل شرایط و تامین نیاز وارد شده است.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *