اهم اخبار

پشتیبانی امور دام: تمام نیاز مرغ صنایع فرآورده‌های گوشتی را تامین خواهیم کرد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

معاون شرکت پشتیبانی امور دام در واکنش به مشکلات تامین مرغ مورد نیاز تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی گفت: محدودیتی برای نیاز با ضابطه مرغ مورد نیاز صنایع نداریم به طوری که در روز گذشته ۸۰۰ تن مرغ تنها در تهران توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از تسنیم؛ محمد جعفری معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام اظهار داشت: بر اساس مصوبه ای که داریم باید در هر مکانی که مرغ به صورت دپو ( ذخیره) شده وجود داشته باشد از آنها با نرخ مصوب روز ۶۳ هزار تومان خریداری کنیم و آن را در بازار برای مصرف کننده به قیمت ۴۵ هزار تومان عرضه کنیم.

وی افزود: هرگونه ذخیره سازی مرغ در این شرایط باعث ایجاد اخلال در نظام توزیع این محصول می شود.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: مرغ از واحدهایی که دارای دپوی مرغ هستند با بستن قرار داد با آنها با نرخ روز خریداری می شود.

وی تصریح کرد: مرغ هایی که از واحدهای دارای ذخیره مرغ، خرید می‌کنیم، نرخ تمام شده آنها در زمان خرید حداکثر ۴۵ هزار تومان است اما اکنون ما این محصولات را ۶۳ هزار تومان خریداری می‌کنیم.

جعفری در پاسخ به اینکه برخی از تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی اعلام کرده اند که با حواله معوض نمی‌توانند مرغ دریافت دریافت کنند، گفت: ارائه معرفی نامه‌های  تحویل مرغ به واحدهای تولیدی توسط جهاد کشاورزی استان‌ها انجام می‌شود و برای نظارت و کنترل بیشتر بر بازار مرغ زمان بندی تحویل ایجاد کرده‌اند و نیاز همه متقاضیان بازار تامین خواهد شد.

وی اظهار داشت: محدودیتی برای نیاز با ضابطه مرغ مورد نیاز صنایع نداریم به طوری که در روز گذشته ۸۰۰ تن مرغ  تنها در تهران توزیع شده است.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

منبع: تسنیم

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *