اهم اخبار

پیتزاهای “دومینوز” از هفته آینده با ربات خودران تحویل می‌شوند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رستوران زنجیره‌ای مشهور “دومینوز” شروع به ساخت ربات‌های خودران تحویل پیتزا کرده است و ساکنان هیوستون به زودی پیتزاهای سفارشی خود را از ربات “Nuro’s R2” تحویل خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، به نقل از انگجت؛ به زودی اگر کسی از رستوران “دومینوز”(Domino’s) در هیوستون آمریکا یک پیتزا سفارش دهد، ممکن است یک ربات خودران پیتزای سفارش داده شده را بدون دخالت هیچ انسانی به وی تحویل دهد.

شرکت “دومینوز” اکنون تقریباً دو سال پس از اعلام این پروژه، با کمک ربات “Nuro’s R2” این هفته تحویل خودران سفارش‌های خود را آغاز خواهد کرد.

“دومینوز” می‌گوید، این ربات اولین وسیله نقلیه کاملاً خودران تحویل در جاده است که تأییدیه نظارتی را از وزارت حمل و نقل دریافت کرده است.

افرادی که از “دومینوز” پیتزا سفارش می‌دهند در روزها و زمان‌های مشخص می‌توانند انتخاب کنند که غذای خود را از این ربات خودران تحویل بگیرند.

مشتریان می‌توانند موقعیت این ربات را از طریق هشدارهای متنی یا در صفحه تأیید سفارش ردیابی کنند.

“دومینوز” پس از هر سفارش یک رمز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که می‌توانند آن را روی صفحه نمایش لمسی این ربات وارد کنند و سفارش خود را از آن تحویل بگیرند.

“دنیس مالونی” معاون و مدیر ارشد نوآوری “دومینوز” در بیانیه‌ای گفت که این شرکت هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد تحویل خودران دارد.

وی گفت: این برنامه به ما امکان می دهد که چگونگی واکنش مشتریان به این نوع تحویل، نحوه تعامل آنها با ربات و تأثیر آن بر کارهای رستوران را بهتر بشناسیم.

سرویس خبری: بین الملل

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *