اهم اخبار

یک صبحانه کامل در کترینگ صبحانه رئیس

بدون دیدگاه

علی اشجع گفت: کترینگ صبحانه رئیس هدف خود را در تهیه سریع و ۵ نوع صبحانه با هر نوع ذائقه ای برای ۵ روز هفته در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، علی اشجع مدیرعامل کترینگ صبحانه رئیس در خصوص فعالیت این مجموعه به خبرنگار ما گفت: همانطور که می‌دانید وعده صبحانه جز اصلی ترین و پر انرژی ترین وعده های غذایی است که هم در شادابی و سر حالی و سلامت شما و پرسنل و در پیشبرد اهداف سازمانی نقس بسزای دارد.

اشجع بیان کرد: صبحانه انرژی فعالیت روزانه افراد را تامین می‌کند و باعث خوش اخلاقی در افراد زیادی می‌شود. برای بهبود عملکرد مغز و جلوگیری از افت قند خون، بویژه در وعده صبح، خوردن صبحانه از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی عنوان کرد: از مهم‌ترین دلایلی که متخصصان تغذیه بر خوردن صبحانه تاکید می‌کنند، مطالعاتی است که نشان می‌دهد صبحانه موجب افزایش توانایی حل مساله، تمرکز بیشتر و داشتن تفکری خلاق در فرد می‌گردد.

اشجع خاطرنشان کرد: خوردن تخم مرغ در وعده صبحانه می تواند باعث کاهش وزن شده و یک تخم مرغ در روز میزان مصرف کالری را در طول روز تا ۱۸ درصد کاهش دهد. این غذای سرشار از پروتئین احساس سیری و پر بودن شکم را به شما می دهد و به این ترتیب شما دیگر تمایلی برای خوردن وعده بعدی نخواهید داشت.

وی افزود: کترینگ صبحانه رئیس با تغییر ساعت کاری ادارات و شرکت‌ها این نیاز را در سطح جامعه و افراد مشاهده نموده و با توجه به ساعت اول وقت کاری در کشور، هدف خود را در تهیه سریع و اکسپرس صبحانه و توانایی تامین سه هزار پرس در ساعت را با تجهیزات و عملکرد نیروهای خود فراهم کرده و ۵ نوع صبحانه با هر نوع ذائقه ای برای ۵ روز هفته در نظر گرفته است.

علی اشجع در پایان گفت: صبحانه بهترین انتخاب برای جلسات کاری و دورهمی‌های اول وقت می‌باشد از این رو کترینگ رئیس آماده هرگونه همکاری با شرکت‌ها، ادارات و کارخانه‌های حومه تهران می باشد.

سرویس خبری: آشپزی و گردشگری غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *